Mercedes-Benz CLA Elektrik
Mercedes-Benz · sedan

Mercedes-Benz CLA Elektrik Yorumları

Değerlendir
126
Yorum
Son yorum: 22 Haziran 2026

Mercedes-Benz CLA Elektrik kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

O
ozkanarda70 BMW Sahibi
08.06.2026
Arabayı 2500 km'dir kullanıyorum. Uzun yolda bayrama giderken otoyol hız limitlerinde tek şarj 530 km, dönüşte trafiğe yakalandığım için 600 km gitti. Şehir içi 14, uzun yol 16 gibi düşünebilirsiniz. İçeri ses almıyor, eski aracım BMW 2022 G20 320i'ydi, ses konusunda pek fark yok. Kameralar, ekran, güvenlik paketi, ses sistemi falan 320'nin çok üzerinde. Bana göre aracın tek eksiği adaptif süspansiyon olmaması ama alışınca problem olmuyor zaten, ağır ve dengeli bir araç.
B
busraozkan42 CLA Sahibi
20.02.2026
Hızlanmaları inanılmaz, sürtünme katsayısı düşük olduğu için yelken modda süratini koruyabiliyor. Reküpülasyon modları çok etkileyici. En iyi geri kazanım sunan araç şu an CLA350. Kuzey Marmara otobanında reküpülasyon modunu akıllıca kullanabilirseniz kullanılan elektrik ortalamaları saatte 18 kw'lara düşüyor. Gerçekten çok etkileyici sürüş dinamikleri var. Ancaaakkk… muhtemelen Mercedes Türkiye'nin Almanya'dan aracı konfigüre ederken bilgisizlikten olduğunu düşündüğüm direksiyon kontrol sistemini araçta sunmaması tam bir fiyasko. Adaptif kontrol sistemi direksiyon kontrol sisteminin araçta bulunmaması nedeniyle şeridin ortasından gidemiyor bile. Şerit içinde gezinip duruyor. Viraj almayı falan unutun zaten. Yine ilginçtir ki Mercedes yetkili servislerden bu konuyu bilen bile yok. Telefona yüklenen uzaktan kontrol sistemi… ne zaman ihtiyacım olsa, hava soğuk bir ısıtayım arabayı evden desem çalışmıyor. Niye çalışıyor niye çalışmıyor belli değil. Arabanın her yanı kamera ama uzaktan bir görüntüye bile ulaşamıyorsunuz. Araç sadece ön koltukta oturanlara hizmet verebilmek için düşünülmüş yapılandırılmış. Arka koltuklardan hiçbirinde ısıtma bile yok. Çocuğumu sabahları okula götürüyorum, benim koltuk ısınırken küçük kızım üvey evlat muamelesi görüyor bu aracı bu halde konfigüre ettirip Türkiye'ye sokan Mercedes yöneticileri yüzünden. 142 tane ışık koyacağına arkaya bir ısıtmalı koltuk koy, masaj fonksiyonu koyacağına bir direksiyon ısıtma koy. Bu kadar ilgisiz konfigüre edilen bir araç hayatımda görmedim. Araba gidiyor su gibi akıyor yolda, diyeceğimiz yok, ama daha makul fiyatlara daha çok yolcu ve sürücünün rahat ve konforunu artıran özelliklere sahip araçlar mevcut.
K
kerem1986 600 Sahibi
19.02.2026
3 senedir aracımı (mg4 luxury) değiştirmek için bahane arıyorum. 120-130km/h mg4'ünde 20-21 kw/h nerede yüksek hız verimliliği ben anlamadım. Şehir içi koltuk direksiyon ısıtma ıvır zıvır her şey açık 14kw. Bahar ayı tüketimine girmiyorum bile. Koyarsan 90'lık pil her araba gider 600km. Tek artısı 10 dk ile 300km olarak gözüküyor o da pratikte ne kadar mümkün tartışılır, hızına uygun şarj cihazı bulacaksınız ve yanınızda başka şarj eden olmayacak.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

E
elif1985 CLA Sahibi
18.02.2026
Benim Eqe 350+ ile 35.000km'lik (ısıtma+soğutma dahil) yaz-kış kullanım ortalamam 17.6kwh'tir. Bu durumda CLA 350 4x4'ün 12.1 kwh tüketmesi hayaldir.
A
ali14 CLA Sahibi
17.02.2026
EQE 350 4matic kullanıcısıyım. CLA güzel bir araç olsa da test ettikten sonra asla geçmeyi düşünmüyorum. Servis değişimi ve bakım için bıraktım ve 300 km kullanma şansım oldu CLA'yı. Maalesef konfor, yol sesi, hissettirdiği kalite olarak asla kendi aracımda aradığımı vermedi. Arka aks, air, 21 inç jant opsiyonuyla EQE'nin hem daha yakışıklı hem daha keyifli olduğunu düşünüyorum. Bir kullanıcı yorumu.
S
seyyah61 Araç Sahibi
04.01.2026
Yurtdışında yaşıyorum ve bu aracı (250+ versiyonu) şirket aracı olarak 3 aydır kullanıyorum. Yaklaşık 6500 km yol yaptım. Olumlu özellikleri: konforlu ve çok akıcı bir sürüşü var. Araç gerçekten çok verimli, genelde soğuk hava şartlarında ve yüzde 90 otoyol sürüşü ile şu an için 17 kwh ortalaması var. İç hacmi fena değil (boyum 1.90m). Şarj hızı konusunda uygun şarj istasyonu bulunursa 330 kwh hızı gördüm. Gerçekten artık uzun yol problemsiz hale gelmiş. Ayrıca navigasyon google destekli olduğu için artık hiç android auto kullanma ihtiyacım olmuyor, sorunsuz şekilde şarj istasyonlarını ayarlıyor. Koltuklar da çok rahat, uzun saatler kullansam bile hiç yormuyor, ayrıca masaj özelliği var. Olumsuz özelliklere gelince bence en büyük problemi hala yazılım. Araçla son uzun yolculuk yaptığımda tüm asistan sistemleri artı arka kamera görüntüsü çalışmaz hale geldi. Servise götürdüm ve güncelleme yaptılar ancak aynı problem hala devam ediyor. Maalesef bu durum benim bu araca olan güvenimi sarstı. Diğer olumsuz özellik, cam tavan karartması bence çok yeterli değil. Geçirgenliği oldukça fazla gibi. Son olumsuz özellik de bazı özellikler ekstra aylık üyelikle satılıyor (artırılmış gerçeklik, masaj, eğlence özellikleri vb.).
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
A
anadolu_selin IONIQ 5 Sahibi
01.01.2026
2 ay önce sıfır 2025 model ioniq 5 aldım. Şimdi bu aracı görünce çok beğendim. Ankara'da yaşadığım için 4 çeker olması, Mercedes kalitesi, uzun menzil beni cezbetti.
M
murataydin50 Model Y Sahibi
31.12.2025
Legacy Model Y Performance kullanıcısıyım. Performansı bir kenara bırakırsak Tesla'nın bana verdiği tek şey yazılım. Terleten koltuklar, konforsuz sürüş, trim sesleri, bana göre pratik olmayan tek ekrandan her şeyi kontrol etme, ihtiyaç durumunda telefonla ulaşmakta zorlanma, hâlâ yetersiz olan servis gibi eksileri var. CLA sedan olarak bana göre değil ama yeni gelecek 2026 GLC EQ'nun uygun fiyatlarda satışa çıkması durumunda lüks segmentte çok ciddi bir rakip olacağını düşünüyorum.
E
egeli96 Tesla Sahibi
31.12.2025
-5 derecelerde 30 kW ile DC şarj ettikten sonra Tesla ile bir sonraki aracım kesinlikle 800 volt olacak. Ön ısıtma yapmama rağmen şarj eğrisi içler acısı.
S
seyyah20 Araç Sahibi
26.12.2025
Mercedes 700km falan yaptığı yok. Araba 3 gün bizde kaldı 500km üstü range çıkamadık. 700km menzil ancak şu şekilde yapar: 1-hava 30 derece olacak 2-klimalar kapalı ve radyo kapalı 3-rüzgar olmayacak 4-şehiriçi olacak. Bunlar olursa ancak 700km yapabilir ama zannetmiyorum, maksimum 680km görür. Normal şartlarda ve uzun yolda 400km ancak yapıyor.
CLA Elektrik Edition

Mercedes-Benz CLA Elektrik Yorumları Hakkında

Mercedes-Benz CLA Elektrik kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Mercedes-Benz CLA Elektrik almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 22 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları