Kia Sportage kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
B
bulutfatih Grandland Sahibi
17.06.2026
2 ay önce 0 live paket aldım, genel olarak memnunum,ufak tefek eksikleri var, yan aynalar çok küçük, c-suv bi araçta daha büyük olmalıydı(eski aracım da c suv du grandland x le karşılaştırıyorum), koltuklarına henüz alışamadım, çok rahat gelmedi, zamanla alışılır sanırım. benim aracımla mı alakalı genel bi sorun mu bilmiyorum ama yan camlardan 100-110 km hızı geçince ciddi derecede rüzgar sesi alıyor, grandland'dan yüksek. Bunlar dışında memnunum yol tutuşu gayet iyi, arka süspansiyonlar bağımsız olduğu için tümsekler daha az sarsıyor, hızlanması suv bi araç için gayet yeterli. Benim için yeterli dolulukta, çarpışma önleme, kablosuz car-play, şeritte tutma,auto hold, yokuş iniş desteği, öndeki araç hareket uyarısı,tabela okuma, kendi navigasyonu,sürüş modları vs.. mevcut. Sunroof,anahtarsız çalıştırma, yağmur sensörü,koltuk-ısıtma-soğutma,yarı deri koltuk,tavan rayları yok, kapılarda yumuşak kaplama yok,plastik malzeme live da, otomatik klima yok. Aralarındaki fark bunlar. 380 bin tl ye değer mi, kişi yorumu, ben 380 bin tl cebimde kalsın istedim.
B
burak.kaya42 Sportage Sahibi
17.06.2026
Formentor almak için arabamı alel acele sattım opsiyonumu iptal ettiler. Karşıma Sportage çıktı. Ama o kadar memnunum ki. İyiki almışım dedirtti. Sadece yakıtı biraz fazla fakat sürüşü konforu hak ediyor. Tabularınızı yıkıp test etmenizi şiddetle öneririm.
K
kobra39 CLA Sahibi
17.06.2026
kasım ayından beri kullanıyoruz cok konforlu ve 2 yasında cocugumuzla bırlıkte özellikle bagaz hacmi olarak tum ıhtıyaclarımızı karsılıyor. performans olarak da 1.6 turbo motor tatminkar daha ne olsun
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
C
canseyyah Araç Sahibi
17.06.2026
Ekimin basında aldim 8bin kmdir kullanıyorum gt-line konfor yalıtım gayet güzel 180hp performansı gayet güzel 0-100 9.8 diyor ama 8.7 falan çıkıyor yakıtına gelirsek ben dikkat etmediğim için 12 lt yakıyor ama uzun yolda 6 lara dusuyor ama sehir içinde dikkat edersiniz 9-10 lara düşebilirsiniz bence gayet güzel araç ses sistemi harman kardon da gayet başarılı virajda güven veriyor 4x4 sistemi çok iyi çalışıyor LOCK tuşunu açmasanız bile dip gazlarda tüm tekerlere güç verip virajı daha kolay ve daha güvenli viraj performansı sağlıyor,dik ve tozlu rampa bile olsa 4x4 olduğu için 0 patisiz kalkıyor kardada kullandım gayet güzel buzlu rampalarda bile dur kalk ile çıkıyor kiş lastıgıde onemli burda bendeki lastikler continental wintercontact ts 870p gayet başarılı
A
alper2003 Sportage Sahibi
17.06.2026
2 aydır Kia sportage kullanıyorum sıfır aldım inanılmaz memnunum, hem konfor hem yol tutuş hem de donanım olarak iyi ki bu aracı tercih etmişim diyorum
P
panter97 Ford Sahibi
17.06.2026
Ben Eylül'de aldım 23 model,şu an gelmiyor prejtige SMART 4 çeker 230 HP hev ,hafif hibrit ,konfor donanım güvenlik çok iyi şehiriçi dur kalk 10 litre gibi hafif akan trafikte hev modu giriyor devreye ara ara 6 7 gibi yakıyor uzun yol 110 140 arasi 7 ile 8 arası ,bu özellikler alman arabasinda olsa 4.5 5 milyon dan başlar
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
genelde araçların eksik ve zayıf yönlerini yazmayı severim ama nedense bu sefer beğendiğim yönlerini de yazmak geldi içimden
Beğendiklerim
1- koltuk ısıtma soğutma ve direksiyon ısıtmayı hızlı , aramadan kullanabiliyor olmak
2- 4x4 güzel çalışıyor ( şanzuman kararsızlıklarına rağmen)
3- kullandığım en iyi şerit takip ve şerit ortalama
4- yarı otomasyon ile devam ederken uyku durumu olursa kontrollü duruyor
Beğenmediklerim
1- şanzuman ( alt viteslerde kararsız ve saçma çalışıyor)
2- anahtarsız kilit açma-kilitleme- cam ve sunroof kapatma YOKKK
3- soğutmasız saklama alanları
4- kapılarda ambiyans yok
5- ısı göstergesi 50 yi geçmiş olmasına rağmen kalorifer halen sıcak üflemiyor
6- kaputta amortisör yok
7- motor üst koruma kapağı yok
8- sunroof az açılıyor Tiggo 8 de muhteşemdi
9- Yakıt 13lt lerde, uzun yolda 7,5lt civarı yakıyor. Aracım henüz 1000km , belki ilerde biraz daha düşebilir( sakin kullanım)
10- start-stop devrede iken öndeki araç hareket edince otomatik olarak araç çalışıyor. Halbuki henüz trafik akmaya başlamamış oluyor ve sadece öndeki aracını hareket ettirdi diye dakikalarca boş yere çalışıyor araba
11- Arka silecek rezalet bile değil, ötesi yani, camın sol alt köşesinden kirden hiç bir şey görünmüyor
12- kocaman bir bagaj altı var ama stepne YOKKKK
13- bagaj içi kenarları flok kaplama olmalıydı
14- en az 1 ad usb A girişi olmalıydı
Arabada çok fazla donanım olmasına rağmen beğeni sayım azmış gibi duruyor ama öyle değil tabii ki. Çünkü daha önceki araçlarıma göre kıyaslayıp yazdım. Yani donanım özelliklerinin tamamı daha önce kullandığım ve kullandıklarımdan daha üstün olmayan özellikler. Bu donanımda bir araç sürmemiş olsam , bilinen tüm özelliklerinden övgü ile söz edebilirdim. Örneğin 408gt niz var veya Chery modellerinden geçeceksiniz ve sportage almak istiyorsunuz, işte bu yazdıklarım ile karşılaşacaksınız. Ben İstabul'da yaşıyorum ve dik yokuşlarımız, yağmurda kayganlaşan ve sürekli patinaja düşen önden çekiş arabalarımızdan kurtulmak amacı ile 4x4 aldım. Hiç bir 4x2 araçla çıkamadığım kaygan yapılı yokuşları 4x4 ler ile rahat çıkabilmek bile yeterli sebep.
B
berksimsek 600 Sahibi
17.06.2026
C5 aircross'dan geçtim. Bayileri gezdim, baktım Tiguan r-line paket ne veriyorsa, 600.000₺ ₺ eksiğine veriyordu. Bende prestige paket tercih ettim. Haaa 2. Elde Tiguan tercih ediliyor muhabbeti olacaktır, e bende zaten 600.000₺ eksiğine aldım. O bakımdan çok dert değil. 1 aydır kullanıyorum, gayet güzel bence.
F
furkan.yildiz01 Sportage Sahibi
17.06.2026
ekranlardan herşey ne güzel görünüyor. 2023 model sportage prestige donanımı sıfır aldım. 3 kere diskler değişti. (3. sünü değişmediler heyete verdim bilirkişi beni haklı buldu öyle değiştiler). frenlerden ses geliyor hala. şanzımanı sürdüğüm en kötü otomatik. aracım 40 bin km'de kavrama bitik. garantiden değişecek parça bekliyorum. önceki aracım c5 aircross'du kia sportage'a beş çeker. citroen'in adı çıkmış.
D
driver_bora Sportage Sahibi
17.06.2026
Bu test ettiğin aracın bir önceki kasası 2020 model 1.6 dizel kuru tip dct araç bizde vardı. Ağustos 2025 te yetkili servisten kavrama+volan değişimi için 100 bin tl fiyat almıştım. Bugünlerde tahmin ediyorum ki bu tutar biraz daha fazladır. Garanti mevzusunda da şanzıman kavramasında sorun yaşanması durumunda sadece bir kereye mahsus garantiden değişiyor. İkinci kez gittiğinizde araç garanti kapsamında olsa dahi garantiye girmiyor. Şanzımana aşırı dikkat ederek ve genel olarak aracın hayatı akıcı güzergahlarda geçtiğinde 70 bin km de çok nadir titremeler görülüyor. Yoğun trafiğe giren insanlara bu dct şanzımanı tavsiye etmiyorum. Bir de internette genel araştırma yaptım Türkiye'de Kia'nın Mild Hibrit sisteminde sorun yaşayan bir kişi olmuş sadece. Bu düz t-gdi veya t-gdi mild hibrit motorlar genel olarak sağlam. Sadece GPF (benzinli partikül filtresi) den sorun yaşayanlar olmuş (muhtemelen kısa mesafe kullanım). 1.6 dizel versiyon (CRDI) mild hibrit olsun veya olmasın daha fazla sıkıntılar görülüyor. Eski bir sportage kullanıcısı olarak bilgi vermek istedim.
Kia Sportage Yorumları Hakkında
Kia Sportage kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Kia Sportage almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 19 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.