Skoda Kodiaq kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
A
ahmet1988 Volkswagen Sahibi
07.06.2026
2010 Grand Scenic ve 2016 X-trail imiz vardı zamanında 7. Koltuklar açıldığında buradakinin yarısı kadar bagaj yeri kalıyordu. 7. Koltuklar bu tip araçların tamamında çocuk veya çok minyon insanlar için kullanabilir. Bizim gibi 1.80 boy 100-110 kg adamlar için imkansız. Bir dönem Kodiaq çok almak istiyordum. Sonra makul fiyatla Koleos aldım. Volkswagen boykotu sebebi ile bundan sonrada Skoda almam artık.
Kodiaq RS
F
furkan2004 Octavia Sahibi
24.05.2026
SUV'da sürdüm sedan da sürdüm, kıyaslayacak kadar yol yaptım SUV ile de. SUV'un avantajı tam olarak ne ben pek anlayamadım. Bagaj desen Civic, Octavia, Superb'in bagajı da gayet geniş ve yeterli, hatta uzunlamasına olduğu için bence yükleme daha da kolay. Dönüşlerde yol tutuşu sedanlarda daha iyi. Uzun yolda hava direnci daha az oluyor ve yakıt/hız oranın daha iyi. İç hacmi desen, ben Civic sürüyorum boyum 1.82, kendime göre ayarlayınca arkadaki çok rahat oturabiliyor. Bana göre SUV'un en büyük avantajı süspansiyon ve bozuk yollarda ilerleyebilme kabiliyeti. Bunun dışında gerçekten bir tercih sebebi göremiyorum.
E
erennn ID.4 Sahibi
18.05.2026
Elektrikli olsun ama yine VAG grubu olsun dersen hemen hemen Kodiaq büyüklüğünde Skoda Enyaq var ya da VW ID.4 tercih edebilirsin. Mutlaka bir test etmenizi öneririm. Ben yaklaşık 10 aydır ID.4 kullanıyorum, yaklaşık 28.000 km oldu. Ailecek çok memnunuz.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
D
dorukvolt Kodiaq Sahibi
17.05.2026
Biz kodiaq yerine tayron aldık ve çok daha güzel ayrıca tayronun 885 lt bagajı var
M
mert06 Araç Sahibi
17.05.2026
Kalabalık bir aileyiz fakat alternatör sorunu ve küçük motordan dolayı aynı fiyata 240 HP Vito aldık, biz de kesinlikle tavsiye ederiz. Not: uzun yol seven bir aileyiz o yüzden motor gücü önemli
O
ozanarslan64 Tayron Sahibi
25.04.2026
Tayronu tek geçerim. Aylarca bekledim gelsin ki alayım diye. Geldiği ilk hafta aldım. Çok memnunum. Konfor ve güvenlik çok iyi, içeriye hiç ses almıyor diyebilirim.
Kodiaq Premium
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Kodiaq mhev prestige paket aracımı sattım elektrikli Mercedes GLB almak için ama GLB hem hacim hem tasarımı beni çok çekmedi ve içime sinmedi. Bu defa da tayron r line alayım dedim ama araç öncelikle Kodiaq prestige pakete göre özellik olarak çok eksik. İlave olarak yeni kasa Kodiaq kullanan tayron r line binince hem terim hem de oturduğunda verdiği kalite hissi açısından fersahlarca fark var. Yeni Kodiaq tüm terimleri ve döşemeleriyle kalite hissi premium segmentte bir araba.
Kodiaq Premium
Z
zeynepmotorhead Araç Sahibi
04.04.2026
Aracın arka camlarına film yapılmaması yazık. Eğer hem görüntü hem sıcaklık koruması istiyorsanız, siyah cam filminde ön camlara %20, arka camlara %70 oranı uygun olur. Seramik filmlerde ise yeşil ve benzer tonlar çıkabiliyor, bu yüzden fabrika çıkışı siyah arka camlarla renk farkı oluşuyor. Genel öneri olarak tüm camlara %30-35 seramik yaptırılması mantıklı; %20'ye inilirse gece görüşünde sıkıntı çıkabiliyor. Ön cam için air80 gibi ön cama özel ürünler ciddi fark yaratıyor ama yasal durumu ayrı bir konu. Cam filmi yaptırırken işçiliği ön plana almak gerekiyor; büyük yerlerde kime denk geleceğiniz belli olmuyor, butik çalışan birine yaptırmak daha güvenli. Bu bilgileri aracıma sayısız defa cam filmi yaptırmış, söktürmüş ve sıcaklık hassasiyeti olan biri olarak paylaşıyorum 😂
Kodiaq Sportline
F
fatma1984 X-Trail Sahibi
23.02.2026
2022 X-Trail'i satıp 2026 Kodiaq aldım. Navigasyon yok, 360 kamera yok, lastik basınç göstergesi 4 lastiği göstermiyor, bir sürü eksik. X-Trail yeni kasa çıkardığı an Kodiaq'la vedalaşacağım. Bu arada aracım Prestige paket.
G
gamze2002 Araç Sahibi
15.02.2026
Benim aracım 2025 Aralık çıkışlı. Geri manevralarda arka sensörler çok zayıf kalıyor, bazen geç kalıyorlar. Arkadan çok uzaktan hızlı geçen bir nesne olduğunda şaşırıp acil fren yapabiliyor. Bir de araç ilk çalıştırmada gaza çok az dokunmamla birlikte fırlıyor, tutamıyorum sanki kontrol onda; anlık tüketimde 40 lt'ye de açıyor. Bunları hiç sevmedim. VAG grubunda yazılımsal bir sorun mu yoksa bilerek mi yapılmış anlayamadım.
Skoda Kodiaq Yorumları Hakkında
Skoda Kodiaq kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Skoda Kodiaq almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 17 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.