Citroen C4
Citroen · hatchback

Citroen C4 Yorumları

Değerlendir
44
Yorum
Son yorum: 13 Haziran 2026

Citroen C4 kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

G
garajdeniz Araç Sahibi
05.06.2026
Mart ayından beri kullanıyorum bu aracı, önemli sorunlar var. 110 km'yi geçince ön kapıların üstünden rüzgar sesi çok geliyor, servisle görüştüm kronik ses maalesef dediler. Ayrıca sürekli ADAS sistemleri kapalı/bozuldu arıza mesajı veriyor. Aracı kapatıp açınca düzeliyor. Ayrıca multimedya ekran arada bir kararıyor. Düşünenlere tecrübemi paylaşmak istedim. Ayrıca yakıt tüketimi 7,5 falan oluyor, hiç de az değil.
A
aslangizem68 Kia Sahibi
30.05.2026
Aynı aracın 2026'sını 1 hafta önce satın aldım. 450 km yol yaptım. Gaz tepkimelerini ölçmek için gaza da bastım, sakinde de kullandım. Öncelikle şehir içi yakıt tüketimim 5,9 ile 6,3 arası. Şehir dışı 250 km yol yaptım, ortalama tüketim 5,1'lere kadar düştü. Hybridin çalışma mantığını çözdükten sonra tüketim baya azalıyor. 60-70 sabit hızda giderken gaz vermezseniz düz yolda araç hybrid ile gidiyor, gazdan ayağınızı çektiğinizde de şarj ediyor. Hybridin çalışması gerçekten çok güzel. 80 süratle yüksek bir kasisti geçmeme rağmen yanımdaki arkadaş bile çok fazla rahatsız olmadı, süspansiyonlar gerçekten çok iyi. Araç gerçekten keyif veriyor sürerken. Gazdan ayağınızı çektiğinizde frenlemeye başlıyor. 0-100 çok iyi bir araç. Spor modda özellikle gaz tepkimesi çok iyi. Tek şerit yolda sollamada tedirginlik yaratmıyor, gaz verdiğinizde hissettiriyor. Araçta 360 kamera ve elektrikli bagaj olmasını isterdim. İlginç olan da park asistanı araçta var ama aktif değil. 180 derece kamera 360'a çevrilebiliyor.
C4 Max
B
baba42 Araç Sahibi
29.05.2026
2 hafta kadar önce sıfırını aldık çok şükür max paketini. Herkes konforlu falan diyor arabada ama ben 80-90'ı geçince titreme hissediyorum araçta. Sanki savuruyor gibi geliyor ve çok sallanıyor araba. En ufak bir yol yamulmasında arabanın içinde hissediyorsun her şeyi. Bayiyi aradım, tekrar kontrole götüreceğim bayi servisine.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

S
sinan.yalcin61 Araç Sahibi
23.05.2026
Yaklaşık 10 aydır aynı araçtan kullanıyorum. Genel anlamda memnunum. Bu paralara bu donanımda başka araç yok. Şehir içi kullanıyorum, 6.7 ortalamam var. Süspansiyon ve kullanım çok rahat. Pedal konusunda dar, biraz geniş ayakkabı varsa ayak pedallara takılıyor. Arka camda spoiler altında kalan kısım çabuk kirleniyor.
C4 Max
S
serkannn Araç Sahibi
16.05.2026
Bu kasanın elektrikli versiyonunu sıfır olarak aldım ve 2 aya yakın kullanıp sattım. Son derece konforlu bir araç. Bayide daha koltuğuna oturur oturmaz tamam demiştim, alıyorum. Donanım olarak transformers'a dönüşüp decepticons ile savaşmasını beklemeyecekseniz gayet yeterli. Bence 2 önemli sıkıntısı var; biri bagajda, diğeri de elektrikli olan için konuşuyorum, geri kazanım yapmak oldukça zor. Evet bu bir hatchback, elbette bagajı küçük olacak ama cidden yetersiz bir bagaj. (1 çocuklu aile kullanımı baz alınarak.) Buna mukabil yerden yüksekliği-crossover tarzı, izolasyonu, malzeme kalitesi (fiyatına göre) her açıdan olumlu ve o eşsiz konforu aklımdan çıkmıyor. Hibrit versiyonu ile uzun yolculuklar büyük keyif olacaktır.
Y
yolcuahmet Mini Sahibi
16.05.2026
2016 yılından beri C4 kullanıyorum. 1.6 eHDI+MCP şanzıman ile başladım. 12 bin km'de almıştım. 120 bin km'ye kadar kullandım ve sattım. Hiç bir sorun yaşamadım. 60 binde V kayışı ve alternatör gergisini değiştirdim. 90 binde triger ve devirdaimini değiştirdim. Periyodik bakım harici tek bir masrafı ve arızası olmadı. Sonra başka arabalar aldım sattım ama (hyundai i20, Corsa, Mokka) ama C4'ü hep arattı. 2025'te tekrar C4 aldım 😃. Elbette daha iyi arabalar var ama ben C4'ü fiyat performans ve konfor olarak çok beğeniyorum.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
A
alper1982 Araç Sahibi
16.05.2026
2 aydır kullanıyorum, gayet güzel genel olarak memnunum. Tek takıntı yaptığım içeri biraz rüzgar sesi ve yol sesi bir tık fazla bence.
Y
yolcu65 Kia Sahibi
16.05.2026
İki ay edecek you paketini aldım sıfır ama aracı kullandığımda motor arızalı uyarısı veriyor, bir de elektrik tahrik sistemi arızalı uyarısı veriyor.
A
alper55 Araç Sahibi
04.05.2026
2025 model aynı aracı kullanıyorum, benzinli, çok rahat tavsiye ederim. Sadece arka cam iki parça halinde, o ilk zamanlarda sıkıntı olmuştu ama alışınca rahat.
C4 Max
G
gezgin33 3008 Sahibi
25.03.2026
3008 kullandım 1.2 purutech çok memnundum 2020 model ve trigeri 80 bin km de değişti hiçbir sıkıntı yoktu ilginç böyle videolar izleyince şaşırıyorum çünkü ben hiçbir sıkıntı yaşamadım.
C4 Max

Citroen C4 Yorumları Hakkında

Citroen C4 kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Citroen C4 almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 13 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları