Renault Clio kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
Y
yildizhakan Clio Sahibi
17.06.2026
Clio 5.5 kullanan biri olarak şunu söyleyeyim: tasarım olarak önden Mazda, arkadan Peugeot'u andırıyor. Ön tasarımı çok beğendim fakat arka tasarım pek hoşuma gitmedi. Piano black detaylar güzel, gereksiz krom kullanımı yok, direksiyon ve ön kokpit alanını çok beğendim; diğer serilerde kullanılan kadran ve multimedyanın yenilenmesi de çok güzel olmuş. Motor konusunda 1.0 TCe'den daha iyi fakat Renault'un daha önce yaptığı 1.2 TCe'ler sorunluydu ve kullanıcıların aklında bu soru işareti var, bunu ilerleyen süreçte göreceğiz. Bayide canlı olarak EVO Plus paketini gördüm. Eski Clio sahiplerine takas desteğinde ek indirim uyguluyorlar, temiz güncel bir Clio 5.5'iniz varsa piyasa fiyatını veriyorlar; Renault'un bu politikası güzel. LPG'li versiyon geldiğinde değerlendirebilirim.
A
ahmet61 Seat Sahibi
04.06.2026
Her yere yazdım yine de yazmaya devam edeceğim yakında da sosyal medyaya vereceğim aldım herkes şikayetçi çarpışma önleyicisi çalışmıyor vites geçişleri o kadar kötü ki vitese attıktan sonra dakikalarca beklemen lazım bir anda kalkmaya kalkarsan direk geri kaçıyor o kadar uzun sürede algılıyor ki vitesi ben pişmanım siz pişman olmayın
A
ahmet16 Mini Sahibi
03.06.2026
Birincisi en nefret ettiğim özelliği şu. Arabada pencere yok nerdeyse. Görüş alanı okadar azki. Nefret ediyorum. Arka koltukta oturuyorsanız özellikle telefona bakmaktan başka çareniz yok. Araba kullanırken orta aynaya bakma ihtiyacı duymuyorsunuz. Çünkü arka cam çok küçük. Bir şey görünmüyor. Çok büyük bir sorun.
İkincisi o kadar güzel bir iç tasarımı var. Direksiyon simiti okadar çok sırıtıyorki. Lüks bir restouranta güzel bir yemek masasında duran Ankara simiti gibi kalıyor. Çok fazla göz zevkini bozuyor. İğrenç bir tasarım. Tamamen rezillik.
Üçüncüsü motor. 3 silindirli motor almayın aldırmayın. Şöyle düşünün. Adamlar 4 silindir 6 silindir vs motorlarda 100 beygir güç alırken motorda okadar sorun çıkıyor. Bu motor 3 silindir. Ve gayette güçlü. Bu şu demek oluyor. Bildiğiniz saatli bomba. Kullanmaya başladıktan bir ay sonra araba titremeye başladı rölantide. Ve bunun bir çözümü yok. Motora okadar yüklenmek sorunda kalıyorsunuzki sürerken motor bas bas bağırıyor. Rüzgar sesini ben az duyuyorum. Çünkü motor sesi bastırıyor.
Alınırmı sizce. Bu parayı veriyoruz. Hem küçük dar konforsuz çim biçme makinesi motoru gibi motorlu bir araba almak. Ancak sıfır araba olsun diyen zihniyetli kişiler için. Bu arada bu zihniyeti küçümsemiyorum asla. Ülkede usta yok haklılar.
Beni çok üzdü bu araba. Sıfır araba alıyorum diye sevindim. Ama keşke 2. El temiz bir araba alsaydım. Hayalleri kullandıkça yıkan bir araba.
Ha birde öyle bir yakıt yakıyorki. Anlatılmaz. Şehir içinde azıcık bir performans isterseniz 13 litre altına düşmez. Çok iyi kullanırsanızda maksimum 11 litre görürsünüz. Uzun yolda evet bu rakamlar düşüyor. Ama 6 litre minimum gördüğüm. Oda yokuş aşağı. Ancak bu araba ev hanımı eşine alınır. Güne gider çocuğu kreşten alır. Yeter.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
E
elif07 Araç Sahibi
29.05.2026
Çok sakin kullanımda 3.9 ortalamayı gördüm 200 km'lik sürüşümde. 1700 km'lik sürüşte 4.9 l/100km ortalama ile sürdüm. Agresif kullanmadım ve yoğun trafikte sürüş oranım düşüktü. Ama günün sonunda yakıt olarak ekonomik bir araç. Genel olarak memnunum arabadan, 1 aydır kullanıyorum.
K
karadenizli01 Honda Sahibi
29.05.2026
Bir Honda kullanıcısı olarak Honda'nın son dönemde çıkardığı silik, sönük tasarımlarından sonra bu model beni büyüledi! Logosu kapatılsa kimse Renault demez.
G
garaj10 Seat Sahibi
22.05.2026
Ben de aldım, aşırı derecede pişmanım. Bozuk arabayı verdiler; vitese attıktan sonra saniyelerce bekleyip sonra kalkış yapıyor, çarpışma önleyicisi çalışmıyor. Bu parayı edecek bir araba kesinlikle değil.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
1,5 aydır Evolution Plus modelini kullanıyorum. Öncesinde 2 sene Clio 5 - 1.3 TCe 4 silindir 130 HP kullanmıştım. Bana göre motor fark ettiriyor ama öyle tüh olmamış falan diyeceğim bir fark yok. Yanısıra gelen teknolojik yenilikler bana göre son derece güzel sürüş keyfi sunuyor. Vitesin yerini de çok beğendim. Süspansiyon sistemi biraz daha iyi geldi, motor sesi olarak çok az daha iyi diyebilirim, içeriye ses almada da daha iyi. Otobanda da kullandım, beni çok memnun etti.
S
selin1993 Clio Sahibi
15.05.2026
Aracı 2 aydır kullanıyorum, şirket için aldım, alpine paket. Aracın Clio ile alakası yok, çok iyi diyebilirim.
B
baris1997 Araç Sahibi
09.05.2026
Bu araca 360 park paketi Türkiye'ye gelmedi. Sitede eklentide yok. 2 gün önce satın aldım, 2 aydır takip ediyorum ama yok. Harman Kardon ses sistemi de yok. Sadece opsiyonda yedek lastik ve metalik renk seçilebiliyor.
O
ozan34 Clio Sahibi
04.05.2026
2020 1,0 tce cvt 100 bg olan arabama harika yol tutuşu, genel olarak sessizliği ve lpg uyumu sebebi ile bayılıyor, torksuz motor ve uzun yolda sevimsiz (ki tam tersi şehir içinde süper hissettiren) cvt şanzımanı nedeniyle biraz soğuyorken. clio 6' yı testin ışığında denemek için can atıyorum.
Renault Clio Yorumları Hakkında
Renault Clio kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Renault Clio almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 17 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.