Kia Ceed
Kia · sedan

Kia Ceed Yorumları

Değerlendir
61
Yorum
Son yorum: 25 Mayıs 2026

Kia Ceed kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

T
tolgaarslan32 i30 Sahibi
25.05.2026
Bende 2013 i30 var, arabayı 6 senedir ön takım harici sanayiye gitmedim. Konforlu, güçlü, şık bir araba.
R
reis25 Ceed Sahibi
25.02.2026
2 yıldır 2022 model 1.5 ceed kullanıyorum. Malzemesi kaliteli, yakıt tüketimi ideal, içi ve bagajı geniş, motoru sağlam, görüntüsü de çoğu arabadan daha güzel, tavsiye ediyorum☺️
E
emre_arslan Ceed Sahibi
11.01.2026
2015 1.6 CRDi 136'lık SW Ceed'im var, 4. yılımız arabamla, çok şükür memnunum. Yalnız bir arızam var, bunu bir türlü çözemedim: multimedyam sonradan takıldı, R'ye taktığımda bazen göstermiyor, siyah ekran oluyor. Hatta manuel alınca 1. vitesten 2'ye atarken bir anda öne atma yapıyor. Şunu fark ettim: akü seviyesi normal (yeni değişti, marş dinamo da yeni tamir edildi), ani bir yüksek voltaj geliyor, bu şanzımana ve kameraya vuruyor. Bunu bir türlü çözemedim.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

G
gamzekoc49 Araç Sahibi
05.12.2025
2013 SW kullanıyorum. 360 binde motor canavar gibi, ne torpido çatladı ne elektronik bir arıza yaşadım. Asla da satmayı düşünmüyorum.
F
furkan82 Ceed Sahibi
15.11.2025
2013 model ceed stw aldım, motor yapılmış. Ben aşık oldum araca, galericiyim alıp satıyorum ama bunu satmak istemiyorum. Motor sesi, çekişi, gidişi, yola oturması çok hoşuma gitti.
E
ebru40 Ceed Sahibi
19.10.2025
Aracı geçen sene mayıs ayında 40.000 km de iken aldım. Yakıt tüketimi ve yolculukta içeri alan ses konusunda kötü yorumlar görmüştüm. Aracı aldıktan sonra pahalı bi lpg sistemi de olsa aldım Prins Vsi 3 Di taktırdım. O zamandan beri 8-9 litre lpg ile şehir içinde gezebiliyorum. Hiç sorun yaşamadım ve Lpg ile 35.000 km kullandım. Ses yalıtımı konusunda rahatsız olmadım. Başka yorumlarda bahsettikleri motor sesi 3 silindir olduğu için gelen hoş bir ses bence ve daha sportif hissettiriyor. Eski aracım focus olduğu için yol tutuşunu beğenmedim. İç malzeme kalitesi multimedya ekranı açısından çok memnunum.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
K
kocfatih79 Ceed Sahibi
04.09.2025
Airbag zembeleği arızası, sinyal kolu sorunu, torpido çatlağı ihtimali, cam tavan takozları, salıncak burçları — 2 adet dizel Ceed var elimizde, torpido çatlağı hariç yazdıklarımın ikisinde de yaşandı. Birinde elektrikli direksiyon arızası da yaşadık. Ayrıca MAP sensörünü mutlaka temizleyin, aşırı kirleniyor. Birinde yaşadığım başka bir sorun: giderken araçta klima sistemi çalışmazken hava menfezlerinden içeri çok hava geliyor, içeriden içeri moduna alınca kesiliyor. Ayrıca kolçak açma mandalı kırık olmayan Ceed görmedim.
U
ugurkorkmaz84 Araç Sahibi
16.08.2025
1.6 128'lik otomatik araç gayet konforlu, vites geçişleri çok güzel. Tek eksi biraz fazla yakıyor.
S
sahin31 Passat Sahibi
16.08.2025
2012 128 hp 4 ileri tork konvertörlü SW var bende, bu arabanın rakiplerine karşı hiçbir eksiği yok tek kelimeyle. Adam gibi bakımları yapılmışsa yolda bırakmaz. Ayrıca içi çok dolu, 2012 ED kasasında bile koltuk hafızası dışında tüm özellikler aynı. SW alırsanız bir ev daha almış gibi düşünün, arka koltuqlar yatınca yatak olur acil durumlarda. Hızlanma olarak şunu söyleyeyim: almanı passatlara yolda ızdırap çektiriyorum. Gazın altında bir mandal var, o mandala basınca 128 beygirin arabayı çektiğini hissettiriyor. Parçası yok değil, i30 birebir uyuyor, Elentra bazı parçalar uyuyor. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Bendeki araç en dolusu, 10 airbag var ve araba virajlarda gram savrulmuyor. Kesinlikle Kore/Japon candır, çocuğunuz bebeğiniz varsa güvenle bindirebilirsiniz. NCAP test sonucu 5 yıldız.
F
fatma45 Passat Sahibi
11.06.2025
Kia Ceed aracım vardı, 2013 manuel, 215.000 km'deydi. 160 binde aldım, 215 binde sattim. Bir çok marka araca bindim, Passat dahil kronik sorunu olmayan araç yok. Toyota Honda tamam ama atmosferik, performans yok. Audi Mercedes VW tamam, güzel yalıtım, güzel iç-dış ama motorları ve elektrik aksamları arıza verebiliyor. Honda Toyota kaporta, yalıtım, bakım ve iç kısımda kullanılan malzemeler kalitesiz ama motorları sorunsuz. Alman markalarda da elektriksel ve motorsal arıza çok. Renault Peugeot zaten elektriksel arızalı. Fiyat/performans, iç kalite, yalıtım, yol tutuş ve özellik olarak Kia ve Hyundai candır.

Kia Ceed Yorumları Hakkında

Kia Ceed kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Kia Ceed almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 25 Mayıs 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları