Peugeot E-3008 kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
M
mert.gezgin 2008 Sahibi
19.06.2026
Bu fiyatlara değen bir araba olmadığını düşünüyorum. 308 (2017), 2008 (2020), E308 (2024) ve mevcutta 408 (2024) kullanıcısı olarak arabaların sorunlarını biliyorum; Peugeot her ne kadar teknolojik görünse de yazılım ve performansta isteneni veremiyor. Tasarıma aldanmayın derim.
P
pilot_sinan E-308 Sahibi
19.06.2026
Bende E308 var, WLTP'si 410; şehir içinde 450'den düşmüyor, uzun yolda da 380-400 menzilden düşmüyor.
A
aysecetin81 Araç Sahibi
18.06.2026
Şehir içi kullanımda 100 km de 14 - 15 kwh enerji harcıyor. Hatta ben hep normal modda kullanırım. Tabi kışın hava çok soğuksa kısa mesafe gidilirse aracı ısıtmak için çok enerji harcar. 28-30 kwh tüketime çıktığı oldu.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
B
benzinci88 EV3 Sahibi
18.06.2026
1,5 aydır kullanıyorum. Ev3 - iqonic 5 ve bu arasında kalmıştım. Togg'un finansman avantajından başkaca bir artısı olduğunu düşünmüyorum. Ancak bayi ağı, 2. el piyasası, tasarım gibi konularda bu araçta karar kıldım. Yalıtım konusuna pek katılamadım, gayet sessiz geliyor. GT paketi o fiyat farkına değecek bir fark sunmuyor. Orta sınıf elektrikli SUV alacaklar için fiyat-performans açısından mutlaka aklındaki arabaları test etsinler. Daha yüksek menzilli araçları 3-5 sene daha bu fiyat bantlarında göremeyiz bence.
S
selin34 Araç Sahibi
09.06.2026
1.5 yıldır kullanıyorum, menzil olarak tatmin ediyor. Yaz aylarında yüzde yüz şarjla rahatlıkla 450 km'yi görüyorum. Arabada özellik istiyorsanız koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma, elektrikli bagaj falan yok, haberiniz olsun.
E-3008 GT
E
emre16 3008 Sahibi
31.05.2026
3008 Elektrikli aracımı 2025 Ocak ayından beri kullanıyorum, maşallah hiç bir sorun yaşamadım. Yol tutuşu çok güzel, dengeli ve konforlu güven veriyor. En son, Bayramda evden fulleyip Çanakkale'ye gittim 360 km. vardığımızda %22 şarjımız vardı. Hız ortalama 110-130 km klima açık. Araçta 4 kişi vardı.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Aldım, 2 ay sonra ekran, tahrik aksı arızası, sensör hataları... Allahım korusun, tövbe, önünden geçmem. Arızadan, sorundan ve çözümsüz, yetersiz servisten kurtuluş yok.
E-3008 GT
B
baba_gizem Araç Sahibi
17.05.2026
Bendede aynı arabadan var güzel araç ama ocak ayından beri ekranlarım çalışmıyor
K
kocmustafa40 Seal Sahibi
17.05.2026
21 ocaktan bu yana 7780km yol yaptığım Sealion7 den biliyorum. Her gün sabah 7.45 işe gitme ile akşam 17.30 da eve gelme durumunu Ocak, şubat hatta mart ayları ile Nisan Mayıs aylarındaki tüketimi baz aldığımda kışın 18-19 kwh/100 km tüketim yapan aracım şuan 13.9 kwh-16.kwh/100km tüketim yapıyor. Ancak şöyle bir problem var. Toplam yol ile şarj tüketim kwh değerini oranladığım da 18kwh/100 çıkıyor. Yani günlük tüketimlerle şarja takıp aldığım veriler farklı çıkıyor. Elektrikli araçların bir gerçek tüketimi bir de araç verisinde yazılanlar diye.
Herşeyi bir köşeye bıraktığım da sonuçta Elektrikli bir araç içten yanmalı bir araca 5-7 kat fark attığında benim için olay bitmiştir. Ortalama 30bin km yol yapan biri 14kwh/100km tüketen bir araç ile 20kwh/100km tüketen bir aracın arasındaki fark 10bin tl dir. Tüketimler değişkendir. Bazen 14 bazen 20 kwh tükettiğimiz oluyor.
Benim için sadece tüketim değil FİYAT+KONFOR+TÜKETİM=VERİMLİLİKTİR. Bomboş, sırf 14kwh tüketen bir Peugeot mu yoksa her türlü teknolojiye sahip BYD mi? Markacı değilim ama gerçekler de ortada.
G
gizem4 Araç Sahibi
17.05.2026
Ön iklimlendirme menüsü sadece önceden ayarlanmış bir saatte klimanın çalıştırılmasına yarıyor. Batarya ön iklimlendirme yapmıyor. Navigasyondan şarj istasyonu ayarladığımda da bataryayı ısıttığına dair bir uyarı çıkmıyor. 2025 ocak ayında sıfır olarak almıştım. Şu an 36.000 km de. Eksiklerine rağmen memnunum araçtan. Sürüşü keyifli. Herhangi bir sorun da çıkarmadı birkaç kez ekran açılmaması haricinde.
Peugeot E-3008 Yorumları Hakkında
Peugeot E-3008 kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Peugeot E-3008 almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 19 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.