Skoda Superb kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
Y
yigit.aydin07 Passat Sahibi
22.06.2026
Passat ile aynı şanzımanı kullanmadıklarını biliyorum. VW nin ıslak ve kuru iki tip şanzımanı var. Skoda da kuru olanı kullanıyorlar ve tork değeri daha düşük tutulmuş, bir dönem arıza veren şanzıman. Torku düşürerek bu durumun önüne geçilmiş. Tork farkı skoda ve passat arasındaki hızlanma farkını açıklıyor. Passat'da kullanılan önceki teknolojinin bir kısmı bu markaya aktarılıyor. Pasat şanzıman farkından dolayı daha ivmeli hızlanıyor. 2017 modeli var bende yaylanma ve arkadan kayma hissetmedim. Alt düzende değişim yapılmış olabilir mi? Genelde sakin kullanıyorum, nadiren hızlı kullanırım. 4 senedir bende ve genelde motor frenini etkin kullanıyorum. Sunroof sesi ve son aylarda başlayan trim sesleri dışında pek şikayetim olmadı. Spor karakterli bir otomobil değil, amortisörlerin çalışma aralığı kısa olduğundan Ford'dan bu arabaya geçince rahatsız olduğumu itiraf etmeliyim. Bizim yollar için Ford alt düzeni daha konforlu geliyor bana. Servis bakım giderleri düşük.
E
ebru58 Passat Sahibi
22.06.2026
2016 model 1.4 tsi 150 bg act prestige paket manueli var bizde de. 150 bg ile araç iyi yürüyor, yakıtı da act sayesinde 7-6,5 arası şehir içinde. Donanım olarak highline passatlardan çok daha dolu bir araç ama passat çevikliği yok. Yumuşak olması için uğraşılmış ama cezayı yol tutuştan almış. Yanlış anlaşılmasın araç iyi yol tutuyor, sadece keskin değil, yumuşak hamleleri seviyor.
M
mert.yalcin Superb Sahibi
22.06.2026
LK modeline sahibim. Öncelikle araca alışması çok kolay, önceki arabam 4.35 cm di bu araç 4.95 cm olmasına rağmen alışmam 100 metreyi aldı.
Artılar: bagaj hacmi (645 lt). Şemsiye, battaniye, bagaj kullanımı, buz kazıyıcı derken küçük şeyler ihtiyacın olduğunda ve kullandığında insanı çok mutlu ediyor. Geçen bir anda yağmur bastırdı, güneşliği kafama mı tutsam derken dedim ki dur ya ben bir Skoda sahibiyim, açtım şemsiyemi devam. Uzun yolda yakıt olarak ve yol tutuşu açısından üzmüyor. Arka koltuk mesafesi çok iyi, aile kullanımı için ideal. İç malzeme kalitesi tatmin edici. Adaptif süspansiyon kullanmak gerçekten aracın karakterini çok değiştiriyor.
Eksiler: 20 km altında çalışan çarpışma önleme bazen çok gereksiz devreye giriyor, belini kırıyor adamın ve bayağı korkutuyor. Diğer eksi; kapasanız, süspansiyon sürüş modu ayarlasanız bile kapatıp açınca her şey tekrar başa dönüyor. Android Auto hem stabil çalışmıyor hem de bazen bağlanmıyor (Apple CarPlay daha iyiymiş). Araba çok korkak, durmadan 'çarpacaz galiba' diye uyarı veriyor.
Sonuç olarak eğer bütçeniz el veriyorsa LK almanızı tavsiye ederim.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
B
bora.sari16 Superb Sahibi
20.06.2026
2019 superb style paket dizel kullandık 200000 km. Hiçbir sorun yaşamadık, çok konforlu bir araçtı. 2026 nisan ayında prestige paket superb aldik. İç hacmi çok daha küçük, koltukları rahat degil, dış sesleri ve yol sesini çok alıyor. Lüks duruyor ancak konforlu degil sonuc olarak. Yakit tüketimi uzun yolda 4 lt lere bile iniyor
T
turbo41 Araç Sahibi
08.06.2026
L & K 2.0 tdi 190 2.0 tsi 280 bg hiç hızlı değil :D bide yazılım at çok yavaşlıyor :D
G
gokhan.bulut38 Superb Sahibi
02.06.2026
bir önceki kasa 2018 model superbe sahibim. arabanın en iyi yönlerinden biri süspansiyon konforuydu. yeni neslinde süspansiyon konforunu bozmuşlarsa superb diye bir araç kalmamıştır benim için
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Bu araba değil bmv. kullandım bassat 1.6 kullandım kia riyo kullandım bmv 520 kıldım lakin supert şeytan icatı bir makine harika şuan 2023 piyenyumvar efonaltı
O
onur52 Superb Sahibi
25.04.2026
Servis deneyimini bilmediğim için Audi aklımda soru işareti kalırdı benim, 2016 superb style aracımı Bostancı Skoda erel'e götürüyorum Çokda memnunum açıkçası iyi niyet indirimlerinden ilgilerinden dolayı
P
pilothakan Octavia Sahibi
19.04.2026
2016 Octavia 1.6 TDI ile ortalama hız 90-100 arasında 1250 km yaptım. Gebze-Alanya. 7.5 saatte gittim. Araç dolu tatil için. 2 yetişkin 2 çocuk 12-11 yaş. Skoda candır.
H
hakan.karadenizli Superb Sahibi
05.04.2026
Superb alalı 3 gün oldu ve çok memnunum. 1.5 TSI Premium 2022 aldım.
Skoda Superb Yorumları Hakkında
Skoda Superb kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Skoda Superb almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 22 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.