Renault Megane Sedan kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
F
fatmaozturk Araç Sahibi
19.06.2026
Lastikler bende Goodyear, benim arkası da kayıyor, sanırım arkadan bırakması doğasında var.
D
dizel86 Megane Sedan Sahibi
12.06.2026
2024 MEGANE joy comfort aracım şu an 33 bin km de. 1,3 motor. Araçta vites değişirken VUUPPP diye ses gelmeye başladı. Garantisi devam eden aracımı servise randevu aldım, durumu anlattım. Bu sesin MAİL GENEL merkez tarafından normal karşılanması gerektiği yönünde bütün servislere talimat verilmiş, yani parça değişimi yapamıyorlar. MAİS ile de görüştüm, mühendislerin bu sesin araca herhangi bir zarar verme olasılığının olmadığını ve bunu böyle kabul etmem gerektiğini söylediler. Kendilerinden, aracın garantisi bittiğinde bu sesin daha da artmasından dolayı oluşabilecek zararın nasıl karşılanacağına dair garanti vermelerini istedim. Konuşmamız kayıt altında olduğu için öyle bir durumda parça değişiminin ücretsiz yapılacağı söylendi. Garanti süresi içinde değişim yok, ama garanti bitince VUUPP sesinden dolayı kavrama ve volant değişecek. Megane sürüş olarak güzel ama bunlarla uğraşmak istemiyorum. Arabamı satıp bir daha asla RENAULT'ya yaklaşmıyorum.
Megane Sedan Icon
G
gamze31 Araç Sahibi
09.06.2026
2017 icon 17 inch satıp 2025 icon 18 inch jantlı aldım. İlginçtir süspansiyon daha iyi bunda. Sanırım süspansiyon yumuşatılmış.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
S
seyyah85 Araç Sahibi
05.06.2026
2 hafta önce aldım ve 3 bin km yaptım. Bu motor kalitesi bu kasa kalitesine fazla. Sürüş zevki çok güzel ama virajlarda dikkat etmek lazım. Hızı bazen fark edemiyorsunuz. 110 ile girmem gereken yere 130 ile girdiğimi fark edince biraz tedirgin olmadım değil.
T
tarik17 Araç Sahibi
26.05.2026
Tavsiye etmiyorum. 1.3 TCE saatli bomba gibi; 40 binde motor üst kapağı değişti.
E
egeli9 Araç Sahibi
25.05.2026
1.3 140 hp aldım, her 2000 binde vites değiştirmen gerekiyor. Sonuna kadar getirdim, 220 geçiyor. Manuel fitte çok memnun kaldım, yer uçağı, herkese tavsiye ederim.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Sahip olduğum aracın rengi bile aynı. Araçta hiçbir sorun yok, 'keşke şu özellik olsaydı' dediğim hiçbir şey göremiyorum. Aldıktan sonra her şeyinden çok fazla memnun kaldım. Şerit takip özelliği mükemmel, müzik dinlemeye düşkün biri olarak ses sistemi beklenen performansı fazlasıyla veriyor. Süspansiyonu düşündüğünüzden çok daha fazla zevk verici; eski kasa sürdüğüm Megane modellerine göre çok daha fazla geliştirilmiş, sanki ultra lüks bir araçta seyir ediyormuşçasına hoş yaylanıyor ve tümsekte hiç rahatsız etmiyor. Yola yapışıyor ve zıplaya zıplaya keyifle seyir edebiliyorsunuz. Tüketimi ne az ne fazla, ama düz yolda sakin kullanımda inanılmaz az tüketimi var, gösterdiği menzili veriyor gibi. Farların altındaki sis farlarının ledleri de çok güzel çalışıyor; aracı ne tarafa döndürürseniz o yöndeki led yanıyor, dönüşe duyarlı. Elektronik park freni aracı P konumuna getirdiğinizde, emniyet kemerini çıkardığınızda veya kapıyı açtığınızda kendi çekiyor/kendi bırakıyor. Motor performansı segmentindeki çoğu araçtan daha verimli ve performanslı.
V
volt37 Araç Sahibi
24.05.2026
Çok geç öğrendim: anahtar camları açmıyor ama alışıldığı üzere uzun basmak yerine 2-3 kere kısa kısa kilitleme düğmesine basınca camları kapatıyor olmalı, 2023 modellerde böyle en azından.
A
avcican58 Duster Sahibi
14.05.2026
80 bin duster 70 bin megane kullandım şirket aracı olarak, yağ bakımı balata değişimi ve lastik değişimi dışında sanayiye uğramadım. Özellikle duster 4x4 çok ciddi yürüyordu.
M
mehmet2004 Mini Sahibi
30.04.2026
Sıfır aldım daha bir ay oldu güzel araç ama işçiliğini pek beğenmedim. Bagaj ve 1 kapı ayarsız iki kapı arası üst fitller cam inip kalktıkça kasıyor 1-2 yaşındaki meganlara baktığımda o kısım yamulmuş oluyor. Sokakta gördüğüm bütün meganlara bakıyorum çoğu da böyle. Bagaj su alıyor diyorlar bende yok şu an.
Megane Sedan Icon
Renault Megane Sedan Yorumları Hakkında
Renault Megane Sedan kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Renault Megane Sedan almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 19 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.