Cupra Formentor
Cupra · suv

Cupra Formentor Yorumları

Değerlendir
25
Yorum
Son yorum: 28 Mayıs 2026

Cupra Formentor kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

F
fatmaaa i30 Sahibi
28.05.2026
Bunun la 2026 1.6 turbo benzin i30 arasında kaldım, i30'u seçecem gibi.
S
sahin41 Formentor Sahibi
12.05.2026
4 aydır Formentor kullanıyorum, sıfır aldım. Eksi yönü çok fazla yol sesi alıyor. İstanbul şehir içi 10 lt tek çocuklu aile için yeter ama 2 çocuk için kesinlikle yetersiz, kesinlikle Terramar'a bakın.
T
tarik_kaya Araç Sahibi
28.04.2026
2023'ten beri kullanıyorum (bir kere ön aydınlatma ışığı serviste ücretsiz değişti), söylenen hiçbir sorunu yaşamadım. Kullanıcı olarak tavsiye ederim; bir de şehir içinde biraz fazla yakıyor.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

M
murat.dogan27 Araç Sahibi
09.10.2025
Aynı arabadan bizde de var. Öncelikle aracın iyi yanı olarak 1.5 PHEV motor aşırı performanslı ve buna rağmen yakıt performansı gayet iyi, şehir içi 4 lt/100 + 8 kWh/100 yakıt tüketimi var ki gayet hırçın kullanıyoruz. Ama kötü yanı olarak aracın fren tertibatı ve ABS sistemi berbat düzeyde. Bu zamana kadar çok arabaya bindik, gerçekten en güvensiz fren sistemi bunda malesef, 2025 model olmasına rağmen gerçekten bizi şok etti. Mesela dip gaz fln yapınca araç sürekli ESP etkinleştirip güç kesiyor, ESP'yi kapatıyoruz, bu sefer sarmaktan araç ilerleyemiyor, yazılımsal olarak gerçekten bir sıkıntı olduğunu düşünüyoruz. Bazen de cam açma tuşuna basınca kapatıyor, kapatmaya basınca açıyor, onu da çözemedik.
A
anadolu Araç Sahibi
08.10.2025
Bu aracın MHEV'ini kendim kullanıyorum, PHEV'i de arkadaşımda var. İkimizde de 'tahrik hatası' denilen bir arıza çıkıyor. Servise götürüp sorduğumuzda elektroniksel bir durum olup üzerinde durmamamız gerektiği söylendi. Araçta bu uyarı çıktığında ACC, start-stop vb. özellikler direkt devre dışı bırakılıyor. Sebebini henüz anlayamadığımız şekilde ikimiz de bunu iki defa yaşadık. Bunun yanı sıra MHEV modelinde yağ eksiltme sorunu da yaşadım. Servise götürdüğümde e-TSI motorlarda bunun normal olduğunu söyleyip yağ ekleyerek gönderdiler. Bu sorunlar dışında araç gerçekten çok güzel.
G
garaj_yagmur Araç Sahibi
07.10.2025
Akrabam 2 hafta önce Salı günü aracı Maslak Doğuş'tan aldı. Çarşamba akşamı araç 95 km'de çekiciyle Kartal Doğuş'a gitti, elektrik bağlantı hatasından. İşin enteresan tarafı adamlar hazır bekliyorlar bozulmasını, ellerinde parçayla bekliyorlar. Söylediklerine göre kontrol edilip verilen araç bir gün sonra yolda kalıyor, yine kontrol için bekletiyorlar. Eğer bu durum sizin için normalse, ki onlara göre normalmiş, yine yolda kalabilirmiş, bu parça her sene periyodik bakımda değiştiriliyormuş.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
S
serkan_simsek Tiguan Sahibi
07.10.2025
Aracı 3 aydır kullanıyorum. Toplamda araçla 5 bin km'ye yakın yol yaptım. Şehir içinde günde 10 km yol yapıyorum. Sadece elektrikli kullanımla 1 hafta fazlasıyla şarjı yetiyor. Kullanıma göre hafta bitimine doğru %30-40 civarı şarjı kalıyor. Sabaha kadar full şarj oluyor. Araçla gelen 10 amperlik şarj aletiyle ortalama 1.7 kWh hız ile şarj ediyor. 1.5 TSI Tiguan ve 1.5 eTSI Audi A3 kullanmış biri olarak, uzun yolda da aşırı yüksek hızlarda gitmediğiniz sürece elektrikli motor sürekli devreye giriyor ve verimliliği artırıyor.
B
baris.erdogan61 Tesla Sahibi
07.10.2025
Sivas'tan %92 şarj ile full benzin deposu ile İstanbul'a yola çıktım, Tunç Park Elmadağ'da mola verdim, TrugO'da şarj ettim, %10 kalmıştı şarjım, 185 TL kadar bir ücretle full şarj edip yola çıktım, 35 dk sürdü şarj. Bolu highway'de yine mola verdim fakat İstanbul yönüne doğru şarj istasyonu olmadığı için geçmedim, uğraşmadım. İstanbul Çekmeköy'e Düzce'den Kuzey Marmara'ya bağlandım ve Sevinçlik'ten sonra gelen opette durmak zorunda kaldım, şarjım 1, benzinim 15 km'ye düştü. Ortalamam 4.5 litre oldu. Aracı şarj edip benzinle karma nereye kadar gidebilirim diye deneyecektim, şarj istasyonu bulamadım, benzin aldım, pompa atana kadar doldurdum, 37.4 litre aldı yani 2.5 litre kadar içinde benzin vardı ve o benzinle 50 km kadar daha giderdim, emin olamadığım için zorlamak istemedim. İstasyona kadar 830 km yol yaptım. Batarya koruma modunda araç benzinli motor ile pili ara ara şarj ediyor ve yeniden kullanıyor. Eğer açmazsanız 80 km hızlarda elektrikli modda daha çok kullanıyor, 110 ve sonrası çok az destekliyor, benzinli motoru daha çok kullanıyor. Yolculuk boyunca Sivas'tan Elmadağ'a kadar 110'u geçemiyorsunuz, bazı yerlerde 70-80 ile gidiyordunuz. Konfor anlamında araç gayet iyi, arka süspansiyon fena değil ama araç sert çukur ya da asfalt fazlalıklarının üzerinden geçerken arka tarafa inceden bir kayma oluyor. Ses anlamında benzinli motor çok sessiz, motor açıkken iyi bir asfaltta 130 km hızda iç ortam gürültüsünü Apple Watch Ultra ile ölçtüm, 68 desibel. Bir gülürtüde bayağı rahat gittim, rüzgar sesi çok az geliyor. Yüksek hızlarda 140 sonrası benzinli motor elektrik bitse bile çok rahat güç veriyor, performans kaybı oluyor ama BYD'den bin kat iyi. Yokuşları inerken araç hep rejenerasyon yapıyor, kalkışlarda 50-60 km'ye kadar elektrikle çıkıyor sonra benzinle devam ediyor. Elektrik hiç yoksa e-TSI mild hibrit gibi çalışıyor. Yokuştan inerken frenler geçiş yaptığı için pedal sertleşiyor, alışmak gerekiyor bu duruma. Bunun dışında yaşadığım bir sıkıntı olmadı. Garajımda Tesla şarjından yapıyorum, 1.5 saatte doluyor, 80'den 100'e 1 saat 50 dk sürüyor. TrugO'dan 0'dan 100'e 37-38 dk sürdü, 20 derece havada. Gayet memnunum. Sadece bagajı küçük, iç alan fena değil, 193 boy 103 kg olarak bana göre yeterli, 2-3 kişilik aileler için yeterli ama seyahatte bagaj sıkıntısı yaşanır, tavan portu almak zorunda kalınır, raylar olduğu için kurulum rahat olur. Sunroof var, güzel oluyor, içi aşırı ferahlıyor perde açıldığında. Bir eksi olarak içi komple siyah, oturma pozisyonu bayağı aşağıda, hatchback araba kullanıyormuş gibi. Araç dikkat çekiyor, beğeniliyor, seviliyor. Multimedya akışkan, Terramar kullanan arkadaşımda donuyor, Formentor daha iyi. Ön farlar matrix değil ama kötü de değil, gayet iyi. Keyifli, iyi gidiyor, iyi duruyor, mutlu ediyor, zevk veriyor.
T
tugce_sahin Araç Sahibi
07.10.2025
Kesinlikle almayın. Ben aldım, 150 km'ye gelmeden 4 ayrı hata verdi. Şimdi hava yastıklarını değiştirecekler. Hava yastığı, klima, şanzıman ve akü hataları veriyor. Araçla sadece 180 km yaptım ve her gün başka bir hata verdi. 1 aylık araba 2 defa servise gitti ve 3 haftadır serviste. Aracı onarabildikleri sürece değişim yapmaları mümkün değilmiş. Doğuş Oto 'isterseniz onaralım, isterseniz bozuk hava yastığı ile alın gidin' diyor.
U
ugur.sari Araç Meraklısı
23.05.2026
Parasını hak etmeyen, iç tasarımcısının kullanıcıları salak yerine koyduğu bir araç. Torpidoya orta ekran öyle ortaya konmuş, gizleme zahmetine bile girilmemiş. Cam tavan ile cam tavansız arasındaki paket farkı inanılmaz; bir cam tavan ve koltuk ısıtma bu kadar edemez.

Cupra Formentor Yorumları Hakkında

Cupra Formentor kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Cupra Formentor almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 28 Mayıs 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları