Hyundai INSTER
Hyundai · hatchback

Hyundai INSTER Yorumları

Değerlendir
223
Yorum
Son yorum: 22 Haziran 2026

Hyundai INSTER kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

B
baba46 INSTER Sahibi
19.06.2026
Ağustos sonundan beri Inster sahibiyiz. Üç kişilik bir aile olarak tüm ihtiyaçlarımızı karşılıyor. Kuzguncuk yokuşlarını da istemeden deneyimledik ve hiçbir sorun yaşamadık. Aracı evin tek aracı olacak şekilde konumlandırdık. %70 İstanbul'da merkezi lokasyonlarda, %20 hafta sonu yine İstanbul sınırları içinde ve komşu illerde, %10 da 300km+ uzun yollarda kullanacağız. Forumlarda, her ne kadar Ioniq serilerindeki kadar yaygın olmasa da ICCU sorunu yaşayan kullanıcılar var. TR'de açık kaynaklarda üç vaka gördüm. Düşük satış adetleri nedeniyle oranlandığında biraz endişe verici. Özellikle çekicinin giremeyeceği kapalı bir garaj veya uzun yolda ICCU sorunu ile karşıya kalmak çok tedirgin ediyor. Umarım Inster sahiplerinin böyle sorunları olmaz 😊
P
pilot42 Citroen Sahibi
19.06.2026
15k km'de sıfır sayılır bir Citroen EC4 aldım. Gerçekten çok kaliteli ve dolu bir araç. Mis gibi mis. Yeni gelenlerin fiyatlarına bakınca C4 ile falan kesinlikle kıyaslanamaz bu araba.
M
mert41 Araç Sahibi
06.06.2026
8-9 KWH felan hikaye insan gibi sürüşte 11 ile 14 . Klima açıp basarım derseniz 14 den max 21 e kadar çıkarsınız.
INSTER ST

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

S
serkancelik30 Araç Sahibi
25.05.2026
Geçen sene haziran ayında (49kWh versiyon) aldık. 2 çocuklu aileyiz. Bir eksiklik hissetmedik. Beklentilerimizin üstünde deneyim yaşadık. Düşünenler çok düşünmesin derim.
M
merve76 Frontera Sahibi
24.05.2026
Küçük ve elektrikli istiyorsanız kesinlikle İnster. Biz büyük istediğimiz için Opel Frontera aldık ama aklım hala İnster'de kaldı, aşırı kompakt bir şehir içi arabası bence.
K
kobra_ceren INSTER Sahibi
22.05.2026
Ioniq 5, Ioniq 6, İnster fark etmez hepsi de sınıfının en üst arabalarından biri. Hele Ioniq serisi hızlı şarj, genişlik vs ile çok iyi. Fakat Hyundai Türkiye ağzıyla kuş bile tutsa bu arabaları istediği oranda satamaz. Çünkü hiç kimse elektrikli araç alıp 15 binde bir veya her yıl bakıma girmek istemez. Bugün fosil yakıtlı araçlar bile 20-30 bin km'de bakıma giderken Hyundai 15 binde bakıma çağırıp hem müşteri kaybediyor hem de sadakatini kaybediyor. Bende bir Ioniq sahibiyim ve aracımı inanılmaz seviyorum ama bu bakım derdi sebebiyle bir daha Hyundai araç almayacağım. O tıklım tıklım dolu servis, randevu almak, 'lütfen aracımı yıkamayın' dememize rağmen çize çize yıkamalar, sunroofu yağlayacağım diye tavan döşemelerine kadar elleriyle yağ etmeler, saatlerce boş boş bir polen filtresi değişimi için beklemek ve para ödemek hiç ama hiç mantıklı gelmiyor.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
P
pilot_ebru Araç Sahibi
21.05.2026
Tam 11 aydır kullanıyorum arabayı ve hayatımda kullandığım en iyi en güzel araba diyebilirim. Aktif frenli ön çarpışma emniyet sistemi, 2. derece otonom sürüş, geri görüş kamerası, ön ve arka park sensörleri, yorgunluk algılama vs. full güvenlik özellikleri, sunroof, bir çok arabada olmayan arka koltuklardaki ray sistemi ve daha bir sürü özellik var. 47 KW net batarya ile şehir içinde 470 km yi, şehirler arasında ise 400 km yi görüyorum. Elektrikli olmasının avantajı ile evden şarjla km de sadece 40 kuruş yakıyorum. Ayrıca trafik ışıklarındaki hızlı kalkış son model çok pahalı spor arabalarda anca görülecek türden ve ışıklarda hızlıca kalkınca benzinli araçlar arkanızdan kedinin ciğere baktığı gibi bakakalıyor. İyiki İnster almışım.
D
deniz.bulut33 Mini Sahibi
18.05.2026
Bu aracın kullanıcısıyım. 49kw bataryanın 47kw ı kullanılabiliyor. 493 km gidiyorum diyen arkadaş 100km de 10kw batarya harcamalı. Bu değer imkansız bir değer. Arabayı çok düşük hızlarda ani hızlanmalar yapmadan şehir içi kullanırsanız 100km de 12kw harcıyor. Uzun yolda ortalama 15 kw harcıyor bu değer kesinlikle agresif kullanım ve yokuş çıkışları için geçerli değil düz yolda giderseniz. Araç 120kw ile DC şarj oluyor yazıyor fakat bir çok şarj istasyonu denedim 80kw nın üzerine çıkmadı. 30 dk da %10 dan %80 e şarj oluyor. Şehir içi kullanımı için çok güzel minik bir araba memnunuz. Uzun yolada gidiyoruz sorun olmuyor. Koltukları uzun yolculuklarında biraz rahatsız edebiliyor. İçi geniş ve ferah dışardan göründüğü gibi dar değil. Kasislerde yumuşak, arka kamerası çok net ve güzel, yalıtımı zayıf 110 km hız üstünde rüzgar sesi fazlasıyla içerde. Su üzerinden geçerken sanki su arabanın içinden akıyor yalıtım zayıf zaten bu araba minik önemli değil. Hızlanması ve çekişi çok güzel yeterli derecede. Aracın yanında kablo vermiyorlar. Araç max 10 kw ile şarj olur. Şehir için sakin kullanımda 400 km ye yaklaşabilir ama şehir dışı menzil max 330 km olarak düşünün. Bataryayı %20 ile %80 aralığında tutarsanız sorun olmaz deniliyor NMC batarya için. Uzun yola çıkmadan %100 yapılabilir yoldada %80 e kadar şarj edilebilir. %80 üzeri DC de olsa çok yavaşlıyor.
E
ebrukilic26 Araç Sahibi
13.05.2026
i-pedal açık olduğunda aracın 9-10 km altında otomatik frenle durduğu bilgisi hatalı. i-pedal açık olduğunda araç, durduruna kadar rejenle duruş sağlıyor. Hatta eğer hafif geriye doğru eğimli bir yerdeyseniz aracın durma noktasına geldikten sonra hafif geriye doğru salındığını hissedebilirsiniz. İşte tam o noktada elektronik fren devreye giriyor.
INSTER GT
K
kilicugur19 INSTER Sahibi
21.03.2026
İ10 dan instere geçtim, 2 sınıf atlamış gibi hissediyorum 😂😂😂 Evin 2. aracı olarak aşırı ideal yoksa alınmaz.
INSTER ST

Hyundai INSTER Yorumları Hakkında

Hyundai INSTER kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Hyundai INSTER almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 22 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları