Kia XCeed
Kia · suv

Kia XCeed Yorumları

Değerlendir
166
Yorum
Son yorum: 22 Haziran 2026

Kia XCeed kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

D
dizel_arda Ceed Sahibi
22.06.2026
Xceed efsanesi bitmiştir. 2023 1.5 160 ps elegance sahibiyim ve aracımın kıymetini bileyim.
C
ceren1992 Taigo Sahibi
30.05.2026
Aracı yeni aldım, rakiplerine göre en sağlam malzemesi en düzgün araba gibi duruyor, arona Taigo yerine tercih edilir bence.
S
sinansimsek4 Araç Sahibi
20.05.2026
Bu arabayı satın aldım, 2 hafta vitesine tahammül edebildim. Özellikle 1-2 arası ve hafif trafikte duruş ve kalkışta aşırı titreme yaşadım. Araç aldığımda 9 bin km'deydi ve yakıtı da 9'dan aşağı değildi. Ama konfor ve sağlamlık konusunda lafım yok.
XCeed Elegance

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

U
usta_ozan Araç Sahibi
06.05.2026
Ekim 2025'ten beri 140 bg olanı kullanıyorum. Şehir içi kullanıma bağlı 7-9 lt arası; uzun yolda 90-100 sabit 5.2 lt'ye kadar düşüyor, 120-130 sabit 6.5-7 lt arası yakıyor. Aracın duruşu, karizması, kalitesi — çok memnunum. Boyuma rağmen her şeyiyle sığıyorum arabaya.
XCeed Elegance
G
gokhan83 XCeed Sahibi
05.05.2026
15 gün önce Balıkesir bayisinden aldım. Alır almaz 1.000 km uzun yol yaptım. Bu astronomik araç piyasasındaki alınabilecek en ideal araç diyebilirim. Gerek konfor, gerek güvenlik gerek performans olarak gayet tatminkar.
S
serkan.gezgin Leon Sahibi
02.05.2026
1 yıldır kullanıyorum. Sıfır aldım. Seat Leon'dan geçtim. İlk başta şanzımanı biraz hantal geldi kalkışlarda ama sonra alıştım. Kalite olarak çok iyi, donanımı da iyi.
XCeed Elegance
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
C
celikayse96 Araç Sahibi
01.05.2026
Kesinlikle alırım aldım da. İnanın beklediğimden çok daha iyi çıktı. Özellikle motor konusunda soru işareti vardı ama inanın çoğu 1.0 arabadan daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Hibrit olması ayrıca çok iyi.
A
avcibusra65 XCeed Sahibi
29.04.2026
2026 model sıfır 1.0 hibrit aldım yaklaşık 2-3 ay oldu 2.500-3.000 km yol yaptım , 1.0 motora çok mesafeliydim önceden , ama elektrik hibrit ve turbo desteği ile 1.6 araç hissiyatı veriyor motor sessiz ve titreşimsiz , kafamdaki en büyük soru işareti bende tam puan aldı , 150-200 bin km ye gelince neler olur bilemem ama zaten 5 yıl 150 bin km garantisi var ve Kia aracının arkasında durur , yarı otonom sürüş de var orada da soru işaretleri vardı , şerit takip , şeritte kalma , acil fren desteği hepsini aktif kullanıyorum ve çok başarılı , kısacası bence bu fiyat aralıklarında alınacak bence en iyi araç
T
turbo31 Araç Sahibi
29.04.2026
2025 Mayıs ayında sıfır aldığımız aracımızın şu anki yakıt tüketimi şehir içi 8 lt., şehirlerarası yasal sınırlarda kullanım ile 6.5 civarıdır. 1.5 - 140 bg motoru gayet canlı ve istekli. Süspansiyonlar konusunda da çok başarılı, çukur ve tümsek sönümlemesi gayet iyi. Diz mesafesi ve bagaj olarak çok memnunum.
XCeed Elegance
Y
yolcu_ozan Araç Sahibi
29.04.2026
Yaklaşık 3 aydır 1.0 sıfır aldım bu aracı, 2500-3000 km yol yaptım. Öncelikle eskiden 1.0 ve 1.2 motorlara çok soğuk bakıyordum ama 1.0 hibrit desteği ile son derece yeterli performansı var diyebilirim. Asla rampalarda vs boğulmuyor, hatta abartmayayım ama 1.6 gibi kaçıyor diyebilirim. Onun dışında teknolojik özellikleri — yarı otonom sürüş, şeritte kalma, şerit takip, çarpışma uyarısı gibi özellikler çok çok iyi çalışıyor. Burada da beklentim düşüktü ama beni yanılttı, bu özellikleri de çok başarılı. Eksileri bence otomatik kapanan ayna, sustalı anahtar ve lastik ebatlarının büyük olmasını isterdim; zaten onların olduğu paket yaklaşık 350-400 bin üstüne üst pakette mevcut. Bütçem yetseydi üst paketi alırdım. Kısacası genel olarak araçtan oldukça memnunum.

Kia XCeed Yorumları Hakkında

Kia XCeed kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Kia XCeed almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 22 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları