Mercedes-Benz GLC
Mercedes-Benz · suv

Mercedes-Benz GLC Yorumları

Değerlendir
1
Yorum
Son yorum: 11 Haziran 2026

Mercedes-Benz GLC kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

B
burak39 Araç Meraklısı
11.06.2026
Her iki aracı da 2'şer kere test sürüşü yapmış ve GLC sipariş vermiş birisi olarak tecrübelerimi yazıyorum. (Yurt dışında yaşıyorum, bahsettiğim BMW güçlü motorlu model, ülkemize gelen model değil)
Güncel aracım 2020 E klass 2.0 Benzinli (Karar verirken bununla kıyasladım, özellikle konfor açısından çünkü benim için konfor hepsinden önemliydi)

BMW iX3:
Görsellik: Dışarıdan çok güzel görünüyor, özellikle yakından görünce gerçekten çok beğendim.
İç Mekan: Panoramic Vision dedikleri camın altındaki ekran ilk etapta çok güzel görünüyor ancak aracı kullandıkça bana çok kullanışsız geldi. Head-up display ile aynı anda beni biraz rahatsız etti. Önünüzdeki hız, şarj durumu gibi bilgiler haricinde bence tamamen işlevsiz. Haritayı oraya koyarsanız inanın görebilmek için odaklanmanız gerekecek ki bu tehlike arz ediyor. İlk görünüş güzel ama kullandıkça o etkisini kaybettiriyor.
Standart koltuklar çok başarılı, GLC'den daha iyi.
Sürüş Dinamikleri: Güçlü motor doğru ama GLC'de aynı kuvvette. Her videoda sürüş dinamiği için iX3'ü tercih ederim diyenler için şunu eklemek istiyorum: günümüz hız limitleri, radar sistemleri ve bir de elektrikli araba olmasından dolayı o bahsedilen dinamiklerin pek bir anlamı kalmıyor. Şehir içinde 30-50 ile giderken hangi dinamik öne çıkabilir ki. Otobanda da zaten max 140 civarı gidilecek, orada da GLC daha önce çıkmakta. Virajlı yollarda belki öne çıkabilir ama ben virajlı yollarda araçları yarış yapar gibi kullanmıyorum.
Konfor: Maalesef bana çok rahatsız edici geldi. 21 inç jant ile neredeyse tüm çukurlardan çok rahatsız edici şekilde geçti. Daha 1 km gittiğimde konfor açısından bana uygun olmadığını anlamıştım. SUV'ler genelde sedanlardan daha konforlu olur ama iX3 yol şartlarını çok kabine iletiyordu.
Kullanılan iç malzeme: Eski modellere göre zayıf ama son çıkan X3'e göre malzeme kalitesi artmış, ancak benim E klass'ıma göre çok aşağıda.

Mercedes GLC:
Görsellik: Daha çok klasik bir araba gibi duruyor, BMW'deki o yenilikçilik hissi pek yoktu ama yine de çok güzel görünüşlü bir araba. Aydınlatmalı ön paneli çok beğendim.
İç Mekan: Hyperscreen denilen dev ekran — kimileri bu ekranı sevmiyor ya da dalga geçse de o ekranı kullanınca ve sunduklarını görünce çok etkilendim, BMW'nin kesinlikle önüne geçen bir sistem. Yolcu tarafında ekran olması da tercih sebebimizdi; uzun yol çok yapan bir aileyiz ve eşim tarafından kesinlikle çok kullanılacaktır. Elektronik perdeli cam tavan tam istediğim gibiydi. Standart koltuklar da gayet iyi.
Sürüş Dinamikleri: 130-140 km'lerde içeriye aldığı rüzgar sesi BMW'den çok daha az, kesinlikle premium bir araba nasıl olmalı ise o şekilde. BMW burada çok zayıf kaldı.
Konfor: Kullandığım araçta Airmatic yoktu. Aktif süspansiyonları o kadar beğendim ki Airmatic donanımını eklemedim. Benim E klass arabama göre çok daha konforluydu, tam aradığım araçtı diyebilirim.
Kullanılan iç malzeme: 2020 E klass'a göre bir tık zayıf ama BMW iX3'e göre daha iyi; özellikle ahşap dekor elementi ekleme seçeneği olması avantajlı.

Menzil konusunda: iX3 %20 daha fazla menzile sahip ama elektrikli araç sürüşü %100'den %1'e kadar inip şarj et şeklinde olmuyor. 1000 km'lik bir yolculukta her iki araçta da 3-4 kere şarj edeceksiniz; pratikte BMW sizi 25 dakika civarında daha erken ulaştırır, bu da 1 şarj eksiği demektir. Ama yemek/WC molasında da şarja takacağınız için aslında o 1 ekstra şarjı her iki araçta da yapacaksınız.

Şarj konusunda GLC siparişi verirken atlanmaması gereken 2 detay var: 400V şarj uyum paketi ve 22kW paketi. 400V kesinlikle alınması gereken bir paket, aksi halde 800V bulacağım diye zorluk yaşarsınız; BMW'de bu standart. 22kW'ı ekletmemin nedeni bazı yerlerde hızlı şarj bulunamıyor, tatilde kaldığımız otelde veya alışveriş merkezinde 3-4 saatte doldurmak için faydalı. (Not: 22kW şarj cihazına bağlamak 22kW vereceği anlamına gelmiyor; bazı istasyonlar 2 araç arasında paylaştırıyor.)

En büyük şok ise BMW'nin en az 12 ay teslim süresi demesi oldu. Küçük bataryalı versiyonu 3 ayda gelirmiş. iX3'ün GLC karşısındaki tek kozu menzil, onu da almak istersen araç yok, 12 aydan fazla bekleme. Tüm bunları değerlendirdikten sonra GLC tercihimiz oldu.
GLC Premium

Mercedes-Benz GLC Yorumları Hakkında

Mercedes-Benz GLC kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Mercedes-Benz GLC almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 11 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları