Opel Crossland kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
G
gamze46 Araç Sahibi
20.06.2026
Biz aldık 2023 0 il bakıma girmeden 7 kere arızalardan servise gittim hala devam ediyor. Araba baştan sona güven vermiyor. Elektronik aksam motor çok kötü sadece aracın şanzıman ve kaportası sağlam. Sakın bulaşmayım heyecan arayan alır.
Y
yagmurcetin Araç Sahibi
19.06.2026
Bayideyken araçların lastik basıncı 50 psi olarak teslim ediyorlar, süspansiyon sert geliyorsa havaları 32 veya 34 yapın, ekonomi isterseniz 36 yapın. Gerçekten sınıfında SUV hissiyatını veren nadir araçlardan. Ben 3 yıldır dizel Excellence kullanıyorum, memnunum.
E
ebru.yildirim42 Araç Sahibi
19.06.2026
Megane 2 1.5 dci 80'lik 2005 model, 336 binde sadece ilk defa 8 yıldır enjektör temizliği yaptırmak zorunda kaldım, Allah'a şükür başkaca hiç bir sorunla karşılaşmadım. İzmir Ödemiş'ten Mardin'e 1.400 km, 400 kg yüklü, tek şoför dahil 54 litre mazot yaktı, klima da açık. Dönüşte kışın tek şoför 90 kg, 1.400 km'de 50.5 kg mazot yaktı. Bana göre tek eksi yanı 5 vites, 6 olsa daha iyi olurdu. 1.5 dci candır, gerisi heyecan değil macera.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
K
korkmazcem96 Araç Sahibi
04.06.2026
5 yıldır 1.5 dizelini kullanıyorum maşallah hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadım
Tam bir aile aracı herşeyiyle flyat performans aracı uzun yılda yormaz dizeli ve eat vitesi tadından yenmez
Crossland Ultimate
T
turbo84 Araç Sahibi
04.06.2026
Haziran 2026 Eurorepar Triger değişim ücreti 50bin TL. 5 yılda veya 50bin kmde bir yaptırırım derseniz daha sorunsuzunu bulamazsınız.
Crossland Ultimate
Y
yagmur34 Crossland Sahibi
03.06.2026
10 Nisan civarında 29binde 2024 crossland satın aldık. Zaten bakım zamanı gelmis, biz her şeyini yaptırdık. Bujiler, yağ su, filtreler vs. Her şey değişti. Ama araç sürekli olarak motor arızası vermeye başladı. Aracı stop edip tekrar çalıştırınca arıza kayboluyordu. Ama 3. Defa motor arızası verince ustanın yolunu tuttuk. Meğer 1. Silindir deki enjektörlerden biri gitmiş ve bunun yanında bobin de değişti. Araba daha 1000km yapmadan bize 20k masraf çıkardı. Çok üzdü. Şimdi her binisimde korka korka biniyorum. 2024 model 30bin bile olmamış bu aracın bu arızayı vermesi çok mu normal? Aracın çekişi düşmüştü zaten ki bence hala biraz sorun var gibi ya da benim ayagim diğer araçlara alıştığı için biraz zorluk yaşıyorum. Bilemedim. Bizi çok erken uzmesi dışında sorun yok, yokuşlarda boğulma vs hiçbir şey yok. Sadece biraz hızi seviyorsanız çok atik bir araç değil, kendisi de nihayetinde ağır bir araç. İlk araç kullanıcıları için muhteşem. Usta sürücüleri biraz bogabilir, ozellikle şehir içinde(evet beni boğuyor biraz:) İzmir trafiğinde şehir içi 7.5 -8.5 larda iken şehir dışında 5.1lere kadar tüketimi düşürdüm. Ama bir Denizli şehir içinde 6 lt tuketim ile yol aldim. Alacaklara bilgi olsun:)
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
2 yıldır 1.2 puretech C3 sahibiyim. 15bin km oldu. Sıfır sıkıntı. 3 yıldır 50bin kmye gelmiş 1.5 dizel C5 Aircross'um var onda da sıfır sıkıntı. Güzel bakılmış bir Psa sizi kolayına üzmez. Genelde psa alanlar ucuz araç alacak bütçeliler oluyor. Tamiri de sağda solda yaptırıyor. Usta(!)larda aracın içinden geçiyor. Sonra psa tu kaka.
Crossland Ultimate
E
erdoganyagmur27 Araç Sahibi
31.05.2026
2024 model var, 1 yıldır sahibiyim.20 bin km'de.
Ekran ile ilgili küçük bir arıza harici bir sorun çıkarmadı.Özellikle eşim, çok rahat kullandığı ve çok da sevdiği için değiştirme önerilerime karşı çıkıyor.2 kişilik bir aileyiz, hem uzun yol hem de şehir içindeki bütün ihtiyaçlarımızı karşılıyor.
Crossland Ultimate
O
oguz2 Araç Sahibi
31.05.2026
2021 model olanını kullanıyorum 52 binde. Kayış meselesi zaten bilinen bir konu, net olarak fayda maliyet aracıdır. Tek usb olması, multimedia ekranının ikide bir yabancı dile dönmesi gibi gıcık eden sorunlarla karşılaşıyorum.
Crossland Ultimate
R
reis34 Mini Sahibi
31.05.2026
Servis bakımlı ve düşük km bir tanesi 1 yılda 4 defa motor arızası verdi. Bi şey yok diyip gönderdiler hep. En son hız sabitleyici bozuldu zararına sattık. Tahminim enjektör bozuktu ya da kurum nedeniyle vuruntu yapıyordu. Ayrıca çok sert bir arabaydı ama yol tutuyordu.
Crossland Ultimate
Opel Crossland Yorumları Hakkında
Opel Crossland kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Opel Crossland almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 20 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.