Peugeot e-2008 kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Bu modelde henüz araç sahibi yorumu yok
Yeni yorumlar geldikçe burada görünecek.
D
doruk34 2008 Sahibi
18.06.2026
Kaz dağlarına çıktım. Aracımda 4 kişi vardı. Berbat ve çökmüş toprak yola girdim. Hiçbir zorluk çekmeden tırmandım. En büyuk zorluk dağdan inince yıkamada çıktı. Araç paris dakar rallisinden çıkmış gibiydi..kısacası 2008 süper.😊
S
sahin76 Araç Sahibi
30.05.2026
Aldığım günden beri problem yaşıyorum. Şu an servisten ODB degisimi bekleniyor yani araç sarj olmuyor. Surekli tahrik sistem arızası veriyor bu araç. Bu hafta da klima çalışmamaya başladı ve soğutmuyor. Bu grubun tüm araçlarından uzak durun
M
mehmettt Araç Sahibi
05.05.2026
9-10 aydır kullanıyorum, 10 bin km oldu. Şehir içi 380-390 km veriyor havalar normal ise. Kışın 300 civarı. Geçen ay 550 km yol yaptım, 14.9 tüketim ortalaması var ve benzinli aracımı kullanır gibi yol aldık açıkçası (sadece çok yokuşlu yerlerde 100 ile gitmeye çalıştım), ki bu da neredeyse 340 km menzil yapar. Kış performansından çok memnun değilim ama çok kötü bir araç değil. Uzun yolda da 350 km gidebiliyorsunuz, bence hiç kötü değil.
Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →
U
ugur61 e-C4 Sahibi
01.05.2026
2025 ec4 115 kw güç 54 kw(net 50,8) pili var, aracın sahibiyim. Kocaeli edirne arasında 15 gün önce hava sıcaklığı 10-18 arasında otobanda ağırlıkıl 130 km hız ile 15 kw yaktı. 6,000 km ortalamam 1 kasım 1 mayıs arası 16,1.
G
gezgin41 e-2008 Sahibi
01.05.2026
Yaklaşık 8-9 aydır e-2008 kullanıyorum 54kwh olan modeli. Geçen ilk kez uzun yola çıktım çok büyük önyargılarla ama 550km yi 14.9 tüketim ortalamasıyla tamamladım. Sadece yokuşlarda hızıma dikkat ettim 100kmh de kalmaya calıstım onun haricinde benzinli aracımı kullanır gibi kullandım hiç ekstra dikkat etmedim. Bu arac söylendiği kadar kötü bi araba değil doğuştan ev olmadığı icin pek beğenilmiyor. Şehir içi 400 km ye yakın rahat yapılıyor ayrıca
A
aslanmustafa40 Araç Sahibi
30.04.2026
Yaklaşık bir senedir kullanıyorum ve çok memnunum. Şehir içinde dar sokaklarda park sorunu yaşatmaması. Kullanım rahatlığı ve keyfi her zaman iyi ki dedirtti bana. 11 bin kilometre boyunca 14.5 genel ortalamayla kendi adıma verimli buluyorum aracı. GT paketinde ön kamera da var ve dar alanlarda park ederken çok rahat ettiriryor.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
2024 Allure aldım ikinci el... Süspansiyonları, sürüş zevki, motoru, şanzımanı vs. ile her şey uyumlu olmuş; sürerken inmek istemiyorum, yolları uzatarak gidip geliyorum 🎉
e-2008 Performance
A
ali55 Araç Sahibi
10.01.2026
1.85 boyundayım, çok da rahatım, bence çok iyi araç, zaten sıfırını da aldım.
e-2008 Performance
Y
yigitbulut22 Egea Sahibi
06.01.2026
7 aydır severek kullandığım aracım. İstanbul'da günlük 40 kilometre yol yapıyorum ve haftada bir gün şarja giriyorum (20-85 aralığında kullanıyorum genellikle). Kışın elektrikli olsun olmasın tüm araçların yakıt değerleri yükseliyor, bundan kaçış maalesef yok. Elektrikli araçların hepsinde de menziller düşer, menzili düşmüyor diyende yoktur sanırım. Benim gibi sürekli şehir içinde kullananlara gelecek bir otomobildir; yazları Ege-Akdeniz rotası uzun yol yaptım 3-4 kere hiç problem yaşamadım, 250 km'de bir yarım saatlik mola vermek zaten çocuklu aileyle yolculukta zorunlu oluyor.
F
fatih1991 Araç Sahibi
06.01.2026
GT kullanıyorum, şehir içi için çok uygun, konforlu ve yakışıklı. Fiyatına göre iyi bir otomobil.
Peugeot e-2008 Yorumları Hakkında
Peugeot e-2008 kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Peugeot e-2008 almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.
Bu sayfa son olarak 18 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.