Skoda Fabia
Skoda · hatchback

Skoda Fabia Yorumları

Değerlendir
63
Yorum
Son yorum: 17 Haziran 2026

Skoda Fabia kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

K
kerem_kaptan Araç Sahibi
17.06.2026
Daha önceki neslini kullandım. Bununda pek farkını olduğunu söyleyemem güzel araç seri ama alttan acayip ses alıyor katlanmayan aynalar geri dönüş kamerasi sonuçta bayanlara hitap bi aracın geri dönüş kamerası olmaması eksi yol tutuşuna gelirsen sonuçta ufak bi araç haddine göre. Birde park ettiğinizde başınıza toplanan kişileri görürsünüz çünkü acayip sesli çalışıyor
D
driver84 Fabia Sahibi
05.05.2026
2024 yılında sıfır 1.0 Premium Fabia aldım halen biniyorum, açık ve net olarak söylüyorum eğer tekrar B segmenti alırsam yine fabia alırım neden, birincisi yol tutuşu çok iyi , ikincisi dolu paket araç neredeyse herşey var, üçüncüsü diğer B segmenti araçlardan geniş, B segmentine göre malzeme kalitesi bence iyi , görüntü olarak diğer B segmenti araçlardan daha yakışıklı, motoruna gelecek olursak 115 beygir gayet yeterli seri araç uzun yolda da kullandım gidiyor araç , eksilerini söylim trim sesi var evet özellikle arka kapılardan ve ön torpidonun cam ile birleştiği sağ taraftaki birleşim yerinden geliyor, servise götürdüm sprey sıkıp gönderdiler bir kaç gün sonra tekrar başladı, inanın bana başka eksi yanı yok aracın, C segmentine geçmezsen asla bu aracı satmam, alan binen ne demek istediğimi anlamıştır.
A
avciselin55 Corolla Sahibi
02.03.2026
Aldım çok memnunum, 1.0 tsi premium içi sınıfına göre geniş, yakıtı üzmüyor. Suv gibi duruyor. Tek sıkıntısı çok dikkat ederseniz rölantide hafif rahatsız etmeyen titreşim var. Yol sesi corolladan iyi geldi.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

S
sahingamze24 Corolla Sahibi
22.02.2026
Bende 2023 model 1.0 TSI var. Tek sıkıntısı çok dikkat ederseniz tüm 3 silindirli motorlarda olduğu gibi rolantideki hafif titreşim. Çokta önemli değil. Yakıt sakin giderseniz çok iyi. Lastik seside c sınıfı japonlardan daha iyi. 2020 corolladan daha iyi ikisinide kullanıyorum. İçi ve bagajı oldukça geniş.
F
furkan_anadolu Fabia Sahibi
19.11.2025
2024 mart ayında 0 km aldım premium paket 1 tsi dsg, araçta trim sesleri mevcut, adana Aykan skoda yetkili servise görürdük 0 araçta garanti kapsamıyor denildi, bu araçların kronik sorunu trim sesi, göğüs tarafı parçaları sıkı değil. 47.000 km de aracımda şanzımanda teklemeler, kararsız geçişler var. bunlar eksi yönleri. tekerlek sesi konusunda lastik tercihinden kaynaklı olabilir, briston var bende ses o kadar gelmiyor, conti pirelli lastikler sert olduğu için ses bi tık fazla gelebilir. artı yönü gerçekten iyi yol tutuyor beklentimin üstünde. yakıt tüketimi gerçekten az ama çok sık trafikte aceleci kullanırsanız klima açık bi tık yakıyor, 1 depo ile 40 l yakıt ile 800 km yapılıyor uzun yolda, kullanıma bağlı olarak adanadan Finike ye sahil yolundan gidip geldim gezerek gördüğümüz yerlere uğrayarak tek depo ile gittim, tam Finike de yakıt ışığı yaktı.
A
ahmet1999 Fabia Sahibi
13.11.2025
2025 Fabia sahibiyim. en kötü yanı tekerlek yuvarlanma sesi alması. motor sesi yalıtımı ve rüzgar sesi yalıtımı konusunda iyi. ama tekerlek sesi kötü. aracın genel sürüşü keyifli. motor çekmez diyenlere bakmayın, şehir içinde çok seri araç. şehirler arasında da herhangi bi sıkıntısı yok bu motorun.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
Y
yagmur55 Araç Sahibi
30.10.2025
3 senedir kullanıyorum. B segmentinde en uygun fiyata en geniş aracı satın alıyorsunuz, konforsa muadillerinden bir farkı yok, malzeme kalitesi mi o biraz tartışılır ama gayet iyidir, kötü yorumlara çok aldanmayın. yakıtı da çok güzel.
Y
yigit.pilot Clio Sahibi
22.10.2025
Aldım ama araç rölantide titreme yapıyor. Başka kullanan var mı? Cliolara göre rölantide fazla titriyor gibi.
Fabia Premium
R
racer93 Araç Sahibi
22.04.2025
Fabia güzel, öncesinde Leon vardı, ondan önce Ibiza vardı. Kasım 2024'te aldım, hiç sıkıntı yaşamadık, çok şükür. Sigorta Fabia'dan.
A
ahmet27 Araç Sahibi
08.01.2025
Aracı mayıs 2024 de aldım yakıt şehiriçi ortalama 8 ile 9 litre arası. Araç güçlü kaliteli, birtek tavan döşemesi çok ince, tavan airbag'ı rahat açılsın diye mi yapıldı bilemedim. Onun dışında gayet memnunum.

Skoda Fabia Yorumları Hakkında

Skoda Fabia kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Skoda Fabia almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 17 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları