Skoda Kamiq
Skoda · suv

Skoda Kamiq Yorumları

Değerlendir
242
Yorum
Son yorum: 22 Haziran 2026

Skoda Kamiq kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

P
panter28 T-Cross Sahibi
22.06.2026
2024 Kasım ayında bayide inceleme sonucunda iç hacim, arka ve ön koltuk hareketliliği, ferahlık ve ACC olması vesilesiyle biriyle takas yaparak T-Cross aldım. Motor gerçekten çok tatminkar. Ama bazen geri vitese takınca ayna aşağı inmiyor, bazen de multimedya ekranı açılmıyor.
E
elif_yildiz Araç Sahibi
22.06.2026
Tüketim senaryolarını beğenen ilk kişi siz olabilirsiniz. Uzun veriyi 10 binde kendi sıfırlıyor. Yakıt alınca kendi sıfırlıyor, başlangıçta kendi sıfırlıyor. Yani kısacası sizin ne yapmak istediğinizi sormuyor bile. En azından bir tane yada 2 tane Trio A ve B gibi sadece bizim kontrolümüz de olan bir seçenek olması lazım. Yazlık kışlık lastigimi ayarlarım bakımı mı ayarlarım tatile çıktığımda ne kadar yaktigmi vs ayarlarım. Bence çok ama çok kötü
C
cetinselin32 Araç Sahibi
19.06.2026
Ben de bugün aldım. Anahtarsız giriş ve çalıştırma var ancak çıkışta kendi kendine kapanmıyor, bende de öyle.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

Y
yigit06 Kamiq Sahibi
17.06.2026
Skoda Kamiq 2020 premium, 1.0 motor, 115 bg kullanıyorum. Hiçbir sorunla karşılaşmadım, çok memnunum.
Kamiq Elite
R
racer46 Araç Sahibi
09.06.2026
Alınır ve aldım :) bu paraya alinabilecek en iyi donanimli araç, arka koltuk diz mesafesi, bagaj kapasitesi, hissettirdigi premium his👍🏻 sehirlerarasi 5.2 lt yakiyo daha ne olsun 🎉
C
cemozdemir71 Taigo Sahibi
07.06.2026
1.0 Taigo sahibiyim. Ben sevmedim arkadaş. İş görür ama uzun vadede bu motor insanı yoruyor. 80 üstüne çıkınca yakıt tüketimi artıyor. Ört. tüketimde yüksek bence
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
B
borayilmaz17 Leon Sahibi
05.06.2026
1.5 tsi leon'dan geçtim memnunum performansı üzmez malzeme kalitesi iyi ferah ve geniş hissettiriyor
C
cem.kara35 Kia Sahibi
03.06.2026
Ben yeni aldim. Hızlanması şeriligi çok iyi, motor sesi yok sanki elektrikli gibi. Süspansiyonları sert geldi biraz. Segmentindeki araçların hepsini araştırıp baktıkdan sonra hem yakışıklı olmasından dolayı da buna karar verdim.
Kamiq Premium
U
ugur06 Araç Sahibi
03.06.2026
29.5.26 da Kocaeli, Safranbolu, Amasra arası 3 bin tl ile 780 km yol yaptık bu araba ile yakın inanılmaz iyi
Y
yalcineren13 Araç Sahibi
26.05.2026
2025 premium sahibiyim, yaklaşık 2500 km'dir kullanıyorum. Araç B SUV en iyilerinden biri. 1.0 motora hala yorum yapan cahiller, yıllardır bu motor var sorunsuz insanlar kullanıyor.
Kamiq Premium

Skoda Kamiq Yorumları Hakkında

Skoda Kamiq kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Skoda Kamiq almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 22 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları