Skoda Scala
Skoda · hatchback

Skoda Scala Yorumları

Değerlendir
144
Yorum
Son yorum: 17 Haziran 2026

Skoda Scala kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

C
cem.aslan Fabia Sahibi
17.06.2026
Uzun zamandır radarımda olan bir otomobil. Mevcutta 2021 VW Polo 1.0 TSI Life paket kullanıcısı olarak çok beğendiğim bir otomobil. Platform kardeşleri olsalar da iç yaşam genişliği, bagajın ferahlığı ve tabi en önemlisi elektrikli ya da hybrid olmayan 1.5 TSI 150HP makinasıyla, Monte Carlo paketiyle gelen Bucket koltuklar, siyah trimler, jantlar, elektrikli bagaj olması cezbediyor. Manuel el freni olmasına da asla bir eksi gözüyle bakmıyorum. Fabia Monte Carlo ile Scala Monte Carlo bence segmentindeki en iyi otomobiller. Eğer çocuklu bir aileniz varsa Scala Monte Carlo, genç çiftseniz Fabia Monte Carlo alınabilecek en mantıklı otomobiller bana göre. Tabi benzer paralara 1.0 eTSI DSG Golf Life da alınıyor.
G
garaj39 Araç Sahibi
13.06.2026
Aracın 2025 Türkiye versiyonunu 1.5 senedir kullanıyorum, araçtan çok memnunum. 1.5 motor olanın gidişi çok iyi. Sadece Türkiye paketinde koltuk ısıtma, adaptif hız sabitleyici, kör nokta, bagajdaki 12V çıkışı, ESP Sport özellikleri maalesef yok. En çok kızdığım nokta 2025 model bir arabada elektrikli bagaj ve cam tavan çıkaracaklarına adaptif hız sabitleyiciyi çıkarmışlar; trafikte insanın sinirini çok bozuyor. Bunların haricinde şahane bir araba, bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi araba diye düşünüyorum.
Scala Premium
muratyildiz34 Araç Sahibi
31.05.2026
Bu aracı sıfır aldım ve pişmanım. Öncelikle gereksiz pahalı. Kliması çok zayıf ve yetersiz. Sıcak havalarda multimedya ekranı donuyor, Apple CarPlay çalışmıyor, işlevsiz hale geliyor. Araç en üst paket olmasına rağmen koltuk ısıtma/soğutma, koltuk otomatik ayarlama, güneş gözlüğü bölümü, bardaklık vs. hiçbir ekstra güzel özellik yok. Hoparlör sesi yetersiz. Yandaki Monte Carlo yazıları hemen düştü. Güneşlikte ışık bile yok. Monte Carlo paket diye fahiş fiyatlara pazarlıyorlar ama çok eksiği olan bir araç. Vites kolu ve el freni bile demode, eski stil.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

V
volt27 Araç Sahibi
31.05.2026
Bu aracı sıfır aldım ve pişmanım. Öncelikle gereksiz pahalı. Kliması çok zayıf ve yetersiz. Sıcak havalarda multimedia ekranı donuyor apple car play çalışmıyor işlevsiz hale geliyor. Araç en üst paket olmasına rağmen koltuk ısıtma soğutma koltuk otomatik ayarlama güneş gözlüğü bölümü bardaklık vs hiçbir extra güzel özellik yok. Hoparlör sesi yetersiz. Yandaki monte carlo yazıları hemen düştü. Güneşlikte ışık bile yok. İyice araştırın, çok eksiği olan bir aracı sanki içinde her özellik varmış monte carlo paket diye pazarlıyorlar. Vites kolu ve el freni bile demode eski stil. Paranızı çöpe atmayın.
Scala Premium
O
oguz1984 Araç Sahibi
31.05.2026
Bu aracı sıfır aldım ve pişmanım. Öncelikle gereksiz pahalı. Kliması çok zayıf ve yetersiz. Sıcak havalarda multimedya ekranı donuyor, Apple CarPlay çalışmıyor, işlevsiz hale geliyor. Araç en üst paket olmasına rağmen koltuk ısıtma, koltuk soğutma, koltuk otomatik ayarlama, güneş gözlüğü bölümü, bardaklık gibi hiçbir ekstra güzel özellik yok. Hoparlör sesi yetersiz. Yandaki Monte Carlo yazıları hemen düştü. Güneşlikte ışık bile yok. İyice araştırın, çok eksiği olan bir aracı sanki içinde her özellik varmış gibi Monte Carlo paket diye fahiş fiyatlara pazarlıyorlar. Vites kolu ve el freni bile demode, eski stil.
R
racer13 Araç Sahibi
31.05.2026
Bu aracı sıfır aldım ve pişmanım. Öncelikle gereksiz pahalı. Kliması çok zayıf ve yetersiz. Sıcak havalarda multimedia ekranı donuyor, apple car play çalışmıyor, işlevsiz hale geliyor. Araç en üst paket olmasına rağmen koltuk ısıtma soğutma, koltuk otomatik ayarlama, güneş gözlüğü bölümü, bardaklık vs hiçbir extra güzel özellik yok. Hoparlör sesi yetersiz. Yandaki monte carlo yazıları hemen düştü. Güneşlikte ışık bile yok. İyice araştırın, çok eksiği olan bir aracı sanki içinde her özellik varmış monte carlo paket diye fahiş fiyatlara pazarlıyorlar. Vites kolu ve el freni bile demode eski stil.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
Y
yolcu_gamze Araç Sahibi
27.04.2026
2.el 1.0 premium aldım. Gayet keyifli araç. Parasına göre alınabilecek yeni, düşük km li, otomatik, şehiriçi ve aile kullanımına uygun geniş bagajlı, ve geniş diz mesafesi olan kullanışlı bir otomobil.
K
kaptan_cem Scala Sahibi
23.04.2026
Scala Monte Carlo kullanıcısıyım, sert bir araba ama performansı sertliği karşılıyor. Çukurlara girdiğinizi biraz hissedersiniz ama segmentinde gerçekten çok süratli ve utandırmıyor. Şehir içinde çok dur-kalk yaparsanız 8 lt veya biraz üstü, şehir dışı basmazsanız 4,5 lt kadar düşüyor. Neredeyse dizel kadar yakıyor. Tamamen cam tavan arabayı çok aydınlık yapıyor.
T
tugce84 i20 Sahibi
22.04.2026
Araci bir yıldır kullaniyorum arti ve eksi yonlerini siralayacak olursam aracın gidişi özellikle spor modda cok guzel akip gidiyor komple cam tavan ve uzunlugundan kaynakli arka oturma alani cok hoş ve ferah bazen şoförlükten ziyade sağ arka koltuga oturup yolun keyfini cikartiyorum, matrix farlar gece özellikle uzun yolculuklarda fazlasıyla beklentiyi karşılıyor karsidan gelenin gözünü almadigi için sürekli uzun farda kullansanizda bolca küfür ve selektör yemiyorsunuz😅, özellikle yan ve bel destekli ön koltuklar rahatlik açısından baya bir tatmin edici bagaji genis beklentiyi baya karşılıyor, direksiyonuda ayni sekilde premium hissettiriyor tutuşu iyi, dış tasarim olarak bence son zamanlarin en karizmatik araclarindan biri çogu zaman araci disarda inceleyip bu neymis diyenlerle karsilasiyorum lakin dışının bu cool görünümünün ardinda icide bi o kadar demode ozellikle bence aracin tek kötü yönü kocaman el freni ve vites topuzu, araci resmen harcamislar en azindan bi octivia ic dizayni olsa yada koydunuz madem estetik farkli dizaynda ergonomik bisey koysalar göze batmayabilirdi belki ancak şuan icin vasatin üstü araci 2015 lerde kalmis hissettiriyor, ikinci eksi yönü lastik yanaklari cok ince ve dar olduğu icin aracı hayli sertlestiriyor ve patlamaya fazlasiyla müsait dahada kötüsü lastik ebatlari araca ölçü oldugu icin normal lastiklerin iki kati fiyati ve bu ölçülerde internet harici bulabilmek aşırı zor cok dikkat etmek gerekiyor, yakıt tuketimi sehirci 8 litrelerde ancak uzun yolda act (gaz tepkinize gore 4 silindir yerine aracin iki silindirini kullanarak yakit tasarrufu) 4.5 5 litrelerde zorlanmadan gezersiniz, genel olarak şık bir aracim olsun diyorsaniz tek çocuklu genc bir aileyseniz aracim sorunsuz olsun yeri geldiginde gazliyim üzmesin, fazla donanim beklendim yok spor sürüş keyfi versin hemde normal aile olarak işimi görsün diyorsaniz alinabilecek bir araba üzmez ama fazlasinida vermez.
G
garaj35 Araç Sahibi
22.04.2026
2025 modelini aldım, malzeme kalitesi az çok, trim sesi var. 1.5 150bg spor modda çok tatlı. 3-4 kişilik aileniz varsa uygun değil, uzun yol konforu az. Şehir içi 8 litre civarı, uzun yolda 4 kişi bagaj fullken 5.5 litre yaktı, tek başıma bagajsız uzun yol yakıtı 4.5 litre civarı. Parasının arabası değil malesef.

Skoda Scala Yorumları Hakkında

Skoda Scala kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Skoda Scala almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 17 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları