Skoda Octavia
Skoda · sedan

Skoda Octavia Yorumları

Değerlendir
148
Yorum
Son yorum: 17 Haziran 2026

Skoda Octavia kullanıcı yorumlarını bu sayfada inceleyebilirsiniz; araç sahiplerinin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini, memnuniyet düzeylerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bir araya getirdik. Aşağıda yer alan yorumları okuyarak farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilir, dilerseniz kendi deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.

K
kaan59 Araç Sahibi
17.06.2026
Eylül ayında aynı paket aldım. 4500 km de şu an, hep istanbul içi ortalama şu anda 6 litre. Yalnız araçta kör nokta uyarısı ve kendi park etme özelliği yok. Ayrıca ambiyans aydınlatma, ayak aydınlatma, makyaj aynası aydınlatma ve silecek suyu azalma uyarısı yok. Rahat ve kullanışlı bir araç diyeceğim bir şey yok. Spor moda alırsanız çok da güzel gidiyor ama performanslı kullanımı tavsiye etmem zira tsi motorlar yağ yakar, gerek yok sıkıştırmaya.
C
cemcelik59 Araç Sahibi
14.05.2026
7 yıl 80 bin km kullandım, 1.6 tdi dsg, her sene yetkili servis bakımına götürürüm. DSG veya motor dahil hiçbir arıza görmedik. Yakıt şehiriçi 6-6.5, şehirlerarası sürekli 140-160 bassanız 6-6.5 yakıyor, 90-100 gibi sakin gidersen 3.5'lara kadar bile düşüyor. Sınıfının çok üzerinde bagaj ve genişliği var. Arka torsiyon olduğundan biraz süspansiyon konforunu düşürüyor, arabanın tek eksisi süspansiyonlar biraz sert ve gürültülü çalışıyor. Onun dışında hiçbir eksiklik hissetmedim. Yalıtım da gayet iyi, 140'lara kadar hiç rahatsız etmiyor.
B
berk90 Octavia Sahibi
03.04.2026
A7 kasa Octavia kullanıcısı olarak söylemeliyim ki özellikle sıfır olarak bu otomobili almayın. A8 kasayı da test etme şansım oldu, çok beğendim ama fiyatı çok yüksek. Bugün 2. elde 2024 model 30-40 bin km'de Premium paket Superbleri bulabiliyorsunuz (hatasız boyasız). 2020 Prestige Superb'e binmişliğim var ve Octavia ile Superb çok başka klasmanlar. Octavia alacaksanız 2 yaş daha yaşlı ikinci elden Superb alın, çok daha fazla memnun kalırsınız.

Yorumlar kullanıcıların kendi deneyimlerine dayanmaktadır. arabayorum içeriklerin doğruluğunu garanti etmez. Kullanım Koşulları →

A
anadolu42 Araç Sahibi
30.03.2026
2017'de sıfır aldım, 15 bin km'de DSG şanzıman bozdu. Yol tutuş iyi değil, ön camlar 10 cm kadar açıkken cam kırılacak gibi takırtı yapıyor, servis 'imalatı öyle' dedi, tamiri yok. Tek artısı büyük ve kullanışlı bagaj.
A
aydinayse54 Kia Sahibi
24.03.2026
Yalıtım çok zayıf, arkada oturanlar kapı acıkmı kaldı diye tereddüt ediyor. Süspansiyon bozuk zeminde hiç işe yaramıyor olduğu gibi darbeler govdeye geliyor. Fren dozlaması cok degişken bir ayar tutturamıyorsun kimi zaman bastığın anda tutuyor kimi zaman pedala oturuyorsun yine durmuyor. Kısacası oldukça eksikleri olan bir araç. Bundan önceki aracım Focus 4.5 tu motor performansı dışında Focus tan oldukça geride kalıyor maalesef.
M
mehmet25 Araç Sahibi
12.03.2026
Aracı 1 hafta önce sıfır aldım. Direksiyonu önceki kullandığım araçlara göre sert, bu arabada normal gelmedi.
Bu aracı kullandınız mı?
Deneyiminizi paylaşın, diğer sürücülere yol gösterin.
Değerlendir →
O
ozturkselin40 Octavia Sahibi
28.02.2026
Duruşuyla, yolda gidişiyle, yola oturuşuyla çok farklı bir araçtır Octavia. Bunları yaparken çok geniş iç hacim ve devasa bagaj da vadeder. Ama ne yazık ki bazı diğer marka fanatikleri her platformda kötüler durur. 3 yıldır kullanıyorum, söylenilen her şeyi kulak ardı edin ve keyfinize bakın.
M
merveerdogan41 Octavia Sahibi
27.02.2026
Skoda kullanıcısıyım ve sevmediğim iki durum var: hız sabitleme sinyal kolunda olması benim için kullanışlı değil; diğeri ise ön tamponun yere yakın olması, kaldırım yanaşmalarında problem oluyor.
Y
yukselgamze71 C5 Aircross Sahibi
26.02.2026
Süspansiyonları yumuşak dediğin yerde videoyu kapattım — yılbaşında aldık, 1 ay zor dayanıp sattık ve C5 Aircross aldık. Süspansiyonu aşırı sert ve İstanbul şehir içinde inanılmaz yakıt tüketimi var, 10 litreden aşağı düşmüyor. Yakmasın diye çaba sarf etmekten arabadan zevk alamıyordum. Satıp kurtuldum, alana hayırlı olsun.
T
tolga4 Volkswagen Sahibi
26.02.2026
Şu arabayı kullananlar aşırı memnun kullanmayanlar bok atıp duruyor. Alternatör da alternatör sabahtan akşama kadar aynı terane. O da aküyü kullanmayı bilirsen belki bu alternatörü 5 sene kullanacaksın sorunsuz. Hala kavrama sorun diyen eşekler var. Kavrama değişimi bir arıza değildir kullandıkça biter silecek ve balata gibi. Kullanmasını bilmezsen 50 bin km de de değişirsin. Volkswagen den başka piyasada düzgün ve verimli turbo benzinli motor yapan marka yok.

Skoda Octavia Yorumları Hakkında

Skoda Octavia kullanıcı yorumları bu sayfada bir araya getirilmiştir. Aracı uzun süredir kullanan veya kısa süre önce satın alan sürücülerin paylaştığı gerçek kullanıcı deneyimlerini, günlük kullanım izlenimlerini ve kişisel değerlendirmelerini burada bulabilirsiniz. Yorumlar, araç sahiplerinin kendi gözlemlerine dayanmaktadır ve düzenli olarak yenileriyle güncellenmektedir; bu sayede konfor, yakıt tüketimi ve kullanım kolaylığı gibi farklı konularda farklı sürücülerin olumlu ve olumsuz görüşlerini karşılaştırabilirsiniz. Skoda Octavia almayı düşünüyorsanız bu yorumlar size yol gösterebilir; siz de kendi deneyiminizi paylaşarak bu aracı araştıran diğer kullanıcılara katkıda bulunabilirsiniz.

Bu sayfa son olarak 17 Haziran 2026 tarihinde yeni kullanıcı yorumlarıyla güncellenmiştir.

Benzer Araç Yorumları